سمنان ا افتتاح مرکز مشاوره با حضور مدیرکل و معاون توسعه پیشگیری

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان : با اقداماتی درست در امر مداخلات روانی ، اجتماعی می توان از مراجعه برخی از بیماران جسمی به پزشک جلوگیری کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان همزمان با نهمین روز از دهه فجر مرکز مشاوره و خدمات تخصصی روان شناسی مهر و ماه در شهرستان سمنان افتتاح شد .

در آیین افتتاح این مرکز علیرضا ایزدپور مدیرکل ، انسیه ایمانی معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان سمنان ، نرجس درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان و جمعی از کارشناسان ستادی و شهرستانی حضور داشتند .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان : در ابتدا ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و جشن انقلاب و تقدیر و تشکر از خانم دکتر عمرانی بمنظور زحمات و تلاش های ایشان در راه اندازی مرکز مشاوره در فضای مناسب ابراز داشتند : در استان سمنان 29 مرکز مشاوره تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان در حال ارائه خدمات با جامعه آماری 4 هزار بیست و دو نفر در 9 ماهه اول سال 98 می باشند که این مراکز در معاونت توسعه پیشگیری تحت نظارت می باشند . 

ایزدپور در ادامه گفت : تاکید بر این است که در فعالیت ها و اقدامات خانواده و روانشناسی کاری علمی ، تخصصی و فنی انجام شود و در این زمینه از اساتید و پیشکسوتان به روز و با مطالعه استفاده شود که با بررسی ها و مطالعات انجام شده مشخص گردید است که با اقدامات درست در امر مداخلات روانی ، اجتماعی می توان از مراجعه برخی از بیماران جسمی به پزشک جلوگیری کرد و عامل بیشتر بیماری های جسمی در روان افراد است و باید باعث تشویق و ترغیب افراد جامعه بمنظور مراجعه به مراکز مشاوره شد تا سعی شود حال دلشان را خوب کرد .

کد خبر 13679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد