ساخت یک اردوگاه مجهز رفاهی -خدماتی کشوری بهزیستی در کرمانشاه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه برای سازمان بهزیستی بالغ بر 90 فعالیت‌ تعریف شده است، گفت: بدون کمک و همراهی ارگان های دیگر نمی‌توان خدمات مطلوبی به مددجویان ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، کمیته ساماندهی املاک و ساختمان های اداری بهزیستی استان کرمانشاه با حضور دکتر شجیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور، دکتر فاطمی نژاد مدیر کل حقوقی، مهندس دیانی مسئول دفتر فنی و مهندسی سازمان بهزیستی کشور، دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه، دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان و مدیران و شهرداران مناطق کرمانشاه در سالن جلسات حوزه مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار گردید.

دکتر شجیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور در این کمیته ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تشکر از تعاملات شهرداری و بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: با توجه به اینکه بهزیستی یک نهاد عمومی و اجتماعی است، لذا می بایست به منظور ارائه خدمات بهتر به افراد جامعه هدف از کمک خیرین نیز استفاده نمود.

وی با اشاره به اینکه برای سازمان بهزیستی بالغ بر 90 فعالیت‌ تعریف شده است ،اظهار داشت: بدون کمک و همراهی ارگان های دیگر نمی‌توان خدمات مطلوبی به مددجویان ارائه داد.

دکتر شجیعی از زحمات و تلاش های دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه در خصوص مرتفع نمودن مشکلات ساخت و ساز املاک  ابنیه های بهزیستی استان کرمانشاه تشکر و قدردانی کرد.

این مسئول در این جلسه از ساخت یک اردوگاه مجهز رفاهی -خدماتی کشوری در استان کرمانشاه خبر داد.

دکتر فاطمی نژاد مدیر کل دفتر حقوقی بهزیستی کشور نیز گفت: بهزیستی استان کرمانشاه دارای املاک و ساختمان های نفیس و با ارزشی است که با همکاری شهرداری کرمانشاه می‌توان بیشترین استفاده و بهترین کاربری را از آنها داشت.

وی با اشاره به ساخت مجتمع رفاهی-خدماتی بهزیستی کشور در استان کرمانشاه، اظهار داشت: قدمت تاریخی، باستانی، مذهبی و جذابیت‌های توریستی استان کرمانشاه از دلایل مهم جهت ساخت مجتمع رفاهی در استان می‌باشد.

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز ضمن خیر مقدم به مهمانان و تشکر از زحمات شهردار محترم و شهرداران مناطق، گفت: تمام تلاش تیم مدیریتی بهزیستی استان جذب خیرین جهت انجام فعالیت‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مددجویان بهزیستی استان  است.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات ساخت و بازسازی ساختمان ها و اماکن بهزیستی گفت: از شهردار محترم و همکارانش تقاضا داریم کمک های همه جانبه مادی و معنوی خود را در راستای بازسازی و ساخت املاک بهزیستی استان کرمانشاه  بیش از گذشته ارائه نمایند.

دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه نیز ضمن تقدیر از زحمات دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه و همکارانش در ارائه خدمات مطلوب به مددجویان بهزیستی، گفت: انصافا رسیدگی به اقشار ضعیف و دردمند جامعه توسط دکتر رضوان مدنی نشان از روحیه خدمت‌گزاری ایشان داشته و شهرداری کرمانشاه نیز آمادگی کامل به منظور کمک همه جانبه به بهزیستی را دارد.

این مسئول  با اشاره به اینکه شهرداری می‌بایست در انجام کار خیر سهیم باشد، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم خدمتی به جامعه هدف بهزیستی ارائه دهیم.

کد خبر 13646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد