واگذاری 93 درصد فعالیتهای بهزیستی به بخش خصوصی

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور در سومین شورای مدیریتی بهزیستی آذربایجان شرقی از واگذاری 93 درصد از فعالیتهای بهزیستی به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دکتر نظم ده در این شورا که با حضور مدیر کل ،اعضای شورای معاونین و روسای شهرستانهای بهزیستی استان برگزار شد؛گفت:شفاف سازی فعالیتها از اهداف بخشنامه تعارض منافع بهزیستی است و دراین راستا افراد مشمول بند یک بخشنامه مذکور که تنها ۰٫۵ درصد از مراکز موجود در سطح کشور را شامل می شد ؛ پست یا مرکز خویش را تحویل دادند.

وی ضمن ارزشمند خواندن فعالیت همکارانی که در ابتدای تاسیس مراکز علی رغم وجود زمینه های مطلوب برای سرمایه گذاری ،تاسیس مراکز جهت خدمت به اقشار تحت پوشش بهزیستی را برگزیدند، اظهار داشت:این افراد بر اساس قوانین وقت، اقدامی قانونی انجام داده بودند و هم اینک نیز مطابق وظیفه قانونی خویش عمل نمودند.

مدیر کل بهزیستی استان نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به تلاشهای خالصانه همکاران این اداره کل ابراز داشت :در سال ۹۲ با همفکری همکاران مشکلات و چالشهای حوزه های متفاوت  احصاء کرده و بر اساس اولویت بندی موجود برنامه ریزی و هدف گذاری نمودیم.

ارشد زاده نوسازی ناوگان حمل و نقل ،جذب 200 نفر نیروی انسانی ،اخذ مجوز ISO 9001  و کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی برای چهارمین سال متوالی را از اهم فعالیتها و موفقیتهای بهزیستی برشمرد.

وی افتتاح ۱۲ مراکز اورژانس درسال۹۶ را عاملی برای افزایش مداخلات بهزیستی در کاهش معضلات اجتماعی دانسته وحل مشکل اشتغال اقشار تحت پوشش با تسهیلگری سه هزارنفری سالانه ،تحت پوشش قرار دادن ۵۵ هزار نفر از اقشار تحت پوشش در سال گذشته از نکاتی بود که مدیر کل بهزیستی استان به آن اشاره کرد.

کد خبر 13635

خدمات الکترونیک پرکاربرد