ری |  مدیر بهزیستی ری با شهروندان دیدار کرد

مدیر بهزیستی ری با شهروندان به مناسبت دهه مبارک فجر دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی  شهرستان ری، علی نعمتی مدیر اداره  در حاشیه برگزاری میز خدمت، بیان کرد : در راستای تکریم ارباب رجوع و دسترسی آسانتر مردم با مسوولان به مناسبت گرامیداشت یوم الله مبارک فجر در میز خدمت روسای ادارات شهرستان ری  که به همت فرمانداری ویژه ری برگزار شد ،شرکت کرده تا به رفع مشکلات جامعه هدف خود رسیدگی شود.

نعمتی افزود: بیشترین  نیازهای مردم در راستای کمک  هزینه‌ معیشتی، درمان، اشتغال، مسکن و راهنمایی درخصوص تشکیل پرونده و همکاری و مشارکت در فعالیتهای تخصصی  در بهزیستی بوده که با همکاری کارشناسان اورژانس اجتماعی  123 راهنمایی‌های لازم به مراجعین  ارائه شد.

وی خاطر نشان کرد: پاسخگویی به مطالبات افراد نیازمند، بی سرپرست ، معتادین بهبود یافته و مردم کم توان و تلاش برای توانمند ساختن آنها از نعمت‌های بزرگ الهی است که مورد توجه همه مسئولان است و بهزیستی علاوه  به معلولان و افراد کم توان در خط مقدم کاهش آسیب‌های اجتماعی برای تمامی افراد جامعه است.

گفتنیست: میزخدمت با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری و هیأت همراه، رئیس ادارات و دستگاه های خدمت رسان،  پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه دیدار چهره به چهره مدیر بهزیستی ری با شهروندان به مناسبت دهه مبارک فجر در محل مصلی بزرگ ری برگزار شد.

کد خبر 13624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد