ری | مدیر بهزیستی ری از آسایشگاه اعصاب و روان سرای احسان بازدید کرد

مدیر بهزیستی ری به کارگیری استانداردهای مراقبت درمان و توابخشی در کسب موفقیت مددجویان موثر است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ری، مدیر بهزیستی به همراهی معاون توانبخشی از مرکز شبانه روزی بیماران روانی مزمن سرای احسان واقع در کهریزک بازدید و از نزدیک  درجریان نحوه خدمت رسانی و وضعیت بیماران و امکانات موجود برای بهبود و درمان آنها قرار گرفتند.

علی نعمتی با اشاره به مشکلات مددجویان مرکز از جمله: بیماران روانی، مجهو ل الهویه ، بی سرپرست  و بدسرپرست و وابسته به دارو گفت : بسیاری از بیماران این  آسایشگاه افراد نیازمندند که خانواده  و بستگان از آنها نگهداری  نمی کنند و هزینه های  نگهداری  آنان به عهده مرکز است  و خدمات به صورت رایگان انجام می شود؛  بهزیستی هم طبق دستورالعمل یارانه  نگهداری و توانبخشی در اختیار مرکز  قرار می دهد.
وی افزود: از جمله فعالیتهای بارز این مرکز توجه به توانبخشی حرفه ای بیماران بوده که شامل  آموزش های هنری و صنایع دستی  مانند قالی باقی، نقاشی، سفالگری است که ضمن ایجاد نشاط  به نوعی اشتغال را فراهم می سازد و منبع در آمدزایی هم برای آنان دارد.

 علی نعمتی  در بازدید از بخش های مختلف مرکز سرای احسان  ضمن اظهار رضایت از نحوه ارائه خدمات در بخش های مختلف ابراز امیدواری کرد با به کارگیری استانداردهای مراقبت  درمان و توابخشی  همچنان در کسب موفقیتهای آتی سر آمد باشند.

کد خبر 13622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد