خدمات رایگان بنیاد فرزانگان بهزیستی بافت در اردوی جهادی روستای چاه زاغ خبر

در هشتمین روز از گرامیداشت دهه فجر و به یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردم روستای چاه زاغ از توابع بخش خبر از خدمات اجتماعی – پیشگیرانه بهزیستی و بنیاد فرزانگان در اردوی جهادی استفاده کردند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از بافت ، مسعود صادقی مقدم رئیس بهزیستی در حاشیه اردوی جهادی که با حضورر فرماندار - فرمانده سپاه پاسداران - مسئول بسیج  ادارات – اعضاء شورای اداری -  دهیار و اعضاء شورای اسلامی روستای چاه زاغ برگزار شد ؛ گفت : در این اردوی جهادی تیم بهزیستی با عضویت شش کارشناس ، خدماتی از قبل مشاوره و آموزش گروهی پیشگیرانه و سلامت محور را به ساکنین روستا ارائه کردند .
صادقی با بیان اینکه توزیع بروشورهای آموزشی و پاسخ به سوالات مردم از دیگر اقدامات تیم تخصصی بود ، افزود : برپایی ایستگاه توسط بنیاد فرزانگان در روستا ، ویزیت رایگان ، ارائه خدمات مراقبتی از قبیل کنترل قند و فشار خون ، توزیع رایگان دارو و همچنین توزیع بروشورهای آموزشی و وسایل کمک توانبخشی بین  سالمندان را به همراه داشت .
گفتنی است در حاشیه این اردوی جهادی رئیس بهزیستی شهرستان بافت با حضور در جمع مددجویان تحت حمایت با آنان دیدار و گفت و گو کرد و به بررسی مسائل مطرح شده از سوی آنان پرداخت . ارائه خدمات به مردم تا پاسی از شب ادامه داشت .

کد خبر 13617

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد