دیدار مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور در امور معلولین با مدیران مراکز و موسسات غیردولتی تحت نظارت بهزیستی هرمزگان

دکتر محمودنژاد رییس انجمن دفاع از حقوق معلولین کشور و مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور در امور معلولین با مدیران مراکز و موسسات توانبخشی استان هرمزگان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در این نشست چند ساعته مدیران به بیان دغدغه ها ، مشکلات و چالش های پیش روی مراکز غیردولتی توانبخشی در استان پرداخته و همچنین دیدگاهها و پیشنهادات خود در راستای خدمت رسانی بهتر به معلولین و دستیابی این قشر از جامعه به مطالبات به حق خود در جامعه ارائه نمودند.

دکتر محمودنژاد مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور در امور معلولین در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران مراکز و موسسات غیردولتی هرمزگان اظهار داشت : فراگیرسازی امکانات زندگی برای افراد دارای معلولیت بویژه تلاش به منظور دریافت خدمات آموزشی و توانبخشی توسط این افراد با هدف دستیابی به توانمندی و استقلال لازم و از سوی دیگر فراگیرسازی امکانات و انطباق شرایط محیطی و اجتماعی با نیازهای آنان از مهمترین خواسته های این قشر از جامعه است.

مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور در امور معلولین ادامه داد: ما در همین راستا و با هدف شناسایی ، تحلیل و بررسی دیدگاهها و پیشنهادهای نمایندگان معلولین و افراد خدمت دهنده به این عزیزان در استانها حاضر شده و ضمن نشست با آنان و تعامل در این زمینه ، در جهت جمع بندی نظرات، انتقال به رییس سازمان بهزیستی کشور و اتخاذ تصمیمات کارشناسی ، علمی و اجرایی در سطح کشور اقدام خواهیم نمود.

غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی هرمزگان نیز از ارائه خدمت به بیش از 34 هزار نفر از افراد دارای معلولیت در استان خبر داد و افزود : مراکز و تشکل های غیردولتی با پیشبرد اهداف سازمان ، بازوان توانمند بهزیستی هستند و بهزیستی بدون تعامل با مراکز تحت نظارت ارائه دهنده خدمات به مددجویان، به اهداف خود نمی رسد .

وی گفت :  التزام به دستورالعمل ها و قوانین و تعهد عملی مدیران این مراکز مهم است و همچنین حمایت  از این مراکز در رفع مشکلات و موانع نیز تاثیر بسزایی در جلب رضایتمندی جامعه هدف خواهد داشت.

کد خبر 13616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد