اجرای تفاهم نامه فی ما بین اداره کل بهزیستی استان سمنان و قرار گاه جهادی حوزه علمیه

یک از اهداف مهم بهزیستی ترویج فرهنگ کار و تلاش و حمایت از فعالیت در آمد زا با نگاه خود اشتغالی و توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  تفاهم نامه ای فی ما بین اداره کل بهزیستی استان سمنان و قرار گاره حضرت خدیجه سلام الله علیها مرکز خدمات حوزه های علمیه استان در سمنان به امضاء رسید.

این تفاهم نامه به امضاء علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان و طرف دیگر حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی قدرتی مدیرکل مرکز خدمات استان سمنان و با حضور اعضای شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان سمنان در محل دفتر آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی به امضاء رسید . 

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ترویج فرهنگ کار و تلاش و حمایت از فعالیت در آمد زا با نگاه خود اشتغالی و توانمند سازی جامعه هدف دانست و با توجه به اشتراک بخشی از جامعه هدف بهزیستی و جامعه طلاب در این تفاهم نامه مقرر شده است که اداره کل بهزیستی استان سمنان ۲۳ درصد حق بیمه خویش فرمایی  طلاب جامعه هدف بهزیستی را به مدت ۵ سال پرداخت کند.

ایزدپور گفت : جهت ارتقای کارآیی طلاب تحت حمایت مقرر گردید در صورت اشتغال در بخش غیر دولتی ، اداره کل بهزیستی تا سقف ۵۰ درصد دستمزد را به مدت ۵ سال پرداخت نماید و همچنین در بخش دیگر تفاهم نامه استفاده و بهره مندی جامعه هدف بهزیستی از ظرفیتهای دینی و معنوی در مهدهای کودک و مراکز شبه خانواده و برگزاری دوره های آموزشی مهارتهای زندگی فرزند پروری ویژه طلاب و خانواده های آنان از دیگر تعهدات بهزیستی در این تفاهم نامه است.

کد خبر 13602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد