فریدونشهر| همزمان با دهه مبارک فجر از پروژه های عمرانی شهرستان بهره‌برداری شد

همزمان با ایام مبارک دهه فجرو با حضور  کارشناس مسئول توانبخشی بهزیستی اصفهان،  فرماندار، رئیس اداره بهزیستی فریدونشهر، مجتمع غیر دولتی شهدا شهر برف انبار و یکی پروژه های مسکن آماده بهره برداری، افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی، در این مراسم ابتدا مجتمع غیر دولتی شهداء برف انبار افتتاح و سپس حاضرین ازدو طرح توانمند سازی مددجویان در قالب کارگاه‌های مینا کاری و بافتنی واقع در مجتمع بازدید کردند . 
کارشناس مسئول توانبخشی اداره کل بهزیستی با اشاره به خدماتی که در این مجتمع به جامعه هدف ارائه می‌شود،  گفت: خدمات پیشگیری، توانبخشی، حمایتی، مشاوره‌ای، جذب مشارکت‌ها و ارائه خدمات تخصصی پیشگیری و مداخله در  آسیبهای اجتماعی از جمله این خدمات است.
همچنین فرماندار ضمن تقدیر از زحمات بهزیستی و مسئول مرکز ضمن اشاره به  اثر بخشی و موثر بودن زنان تحت پوشش در خانواده، افزایش روحیه و سلامت روان  حاصل از این امر را نیز حائز اهمیت دانست. 
امیری رئیس اداره بهزیستی فریدونشهربا اشاره به حضور معلولان و زنان سرپرست خانوار  دراین طرح‌ها، گفت: راه اندازی این کلاس‌ها در جهت ایجاد اشتغال برای زنان و دختران تحت پوشش بوده که با پیگیری  مسئول مرکز و حمایت‌های اداره بهزیستی اکنون به ثمر نشسته و محصولات آنان  راهی بازار فروش شده است .
در ادامه این مراسم، از یکی از پروژه‌های مسکن مددجویی بهره برداری و قول مساعد جهت تامین اقلام ضروری زندگی داده شد.

کد خبر 13599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد