۱۱۱ واحد مسکونی به افراد و خانواده‌های تحت حمایت بهزیستی استان کرمان واگذار شد

ایسنا/کرمان به مناسبت فرار رسیدن ایام الله دهه فجر، آئین واگذاری ۱۱۱ واحد مسکونی افراد و خانواده های تحت حمایت بهزیستی استان کرمان از ۱۶۷۳ واحد مسکونی سراسر کشور به طور همزمان و با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از کارشناسان در کرمان برگزار شد.

"عباس صادق زاده" مدیرکل بهزیستی استان کرمان در این مراسم با اشاره به اهمیت تامین مسکن مناسب برای گروه های خاص و تحت حمایت، اظهار کرد: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۱۱ واحد مسکونی مددجویی در استان کرمان واگذار می شود.

وی با بیان اینکه از ۱۱۱ واحد مسکونی، ۴۱ واحد به خانواده های دارای دو معلول و بیشتر، ۳۰ واحد مسکونی به زنان سرپرست خانوار و ۴۱ واحد به سرپرستان خانوار دارای معلولیت واگذار شده است افزود: اعتبار این واحدهای مسکونی از محل اعتبارات سازمان با مشارکت خیرین، پرداخت تسهیلات بانکی  و سهم آورده افراد و خانواده ها تامین شده است.

صادق زاده با تشریح سهم بهزیستی و سهم آورده افراد و خانواده های تحت حمایت، اظهار کرد: سهم سازمان بهزیستی در این پروژه ۱۱۱ واحدی ۱۰ میلیارد ریال به عنوان کمک بلاعوض بوده و افراد و خانواده‌ها نیز در مجموع ۲۰ میلیارد ریال سهم آورده داشته اند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان نقش خیرین را در کمک به تامین مسکن گروه های تحت حمایت بسیار مثبت توصیف کرد و تصریح کرد: در این پروژه ۳۱۰ میلیارد ریال توسط خیرین تامین و مبلغ ۲۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

کد خبر 13593

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد