آیین واگذاری 50 واحد مسکونی به جامعه هدف بهزیستی استان

همزمان با دهه مبارک فجر و آیین واگذاری 1637 واحد مسکونی به خانواده های تحت پوشش بهزیستی کشور ، تعداد 50 واحد مسکونی نیز به خانواده های تحت پوشش بهزیستی استان تحویل داده شد .

دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان دررابطه با مسکن مدجویان و افراد دارای معلولیت گفت: برش استانی از محل مسکن تعداد 90 واحد مسکونی بود که در نه ماهه سالجاری تعداد 154 واحد مسکونی درفعالیتهای مختلف از قبیل ؛ هفته بهزیستی و هفته دولت به خانواده های تحت پوشش تحویل داده شده است که با تحویل این واحدها ، تعداد واحدهای واگذار شده به 204 واحد رسید که بیش از دو برابر تعهد استانی می باشد .

مدیرکل بهزیستی استان اضافه کرد : از مجموع واحدهای واگذار شده در دهه مبارک فجر تعداد 8 واحد به خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول و بقیه به خانواده های افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار هستند.

ستاری ادامه داد : برای تامین مسکن مورد نیاز جامعه هدف از همکاری و مساعدت بنیاد مستضعفان ، بنیاد مسکن ، انجمن خیرین مسکن ساز ، راه و شهرسازی و خیرین محترم استفاده شده است که لازم است از این عزیزان تشکر و قدردانی بعمل آید .

افزودنی است : در بهزیستی استان تعداد 360 واحد مسکونی در قالب خود مالکی ، خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول ، مسکن مهر ، تفاهم نامه بسیج سازندگی و انجمن خیرین مسکن ساز حضرت امیر (ع) در حال احداث می باشد که در سالهای آتی تحویل داده خواهد شد .

کد خبر 13570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد