مرکز توانبخشی مراقبتی معلولان در بیدستان افتتاح شد

در مراسمی با حضور مدیرکل دفتر توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی کشور، معاون استاندار و مدیرکل بهزیستی استان قزوین و مسئولین استان مرکز جامع توانبخشی مراقبتی معلولین جسمی و حرکتی شهر بیدستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ، ظهر شنبه به مناسبت دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور مصطفی سراج مدیرکل دفتر توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی کشور، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی استانداری، محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز، حجت الاسلام مصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، بخشدار محمدیه، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر بیدستان و جمعی از مسئولین محلی و جمعی از خیرین ،مرکز توانبخشی و مراقبتی معلولین جسمی و حرکتی شهر بیدستان افتتاح و آماده بهره برداری شد.

این مرکز با همکاری اداره اوقاف، بهزیستی، خیرین در زمینی به مساحت ۸۶۰ مترمربع و زیربنای ۱۳۵۰ مترمربع در سه طبقه ساخته شده است.

این مرکز دارای ۵۰ تخت برای بستری و خدمات درمانی به معلولان جسمی و حرکتی و نیز درمان زخم بستر معلولان است.

اداره اوقاف استان مبلغ ۴ میلیارد تومان برای احداث ساختمان آن هزینه کرده و محمد غیاثوند خیر قزوینی با تأمین یک میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات پزشکی برای اداره آن اعلام آمادگی کرده است.

قرار است در صورت حمایت مسئولان طبقه همکف این مرکز به عنوان درمانگاه عمومی تجهیز شده و در اختیار معلولان جسمی و حرکتی و سایر شهروندان بیدستان قرار گیرد.

 

کد خبر 13551

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد