111 واحد مسکونی همزمان با سراسر کشور در استان کرمان واگذار شد

به مناسبت فرار رسیدن ایام ا... دهه فجر آئین واگذاری 111 واحد مسکونی افراد و خانواده های تحت حمایت بهزیستی استان کرمان از 1673 واحد مسکونی سراسر کشور به طور همزمان و با حضور مدیرکل ، معاون هماهنگی موسسات غیردولتی و مشارکتهای مردمی ، مدیر بهزیستی شهرستان کرمان ، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از کارشناسان در کرمان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان در این آئین که  به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان در سراسر کشور برگزار شد ؛ عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان با اشاره  به اهمیت تامین مسکن مناسب برای گروه های خاص و تحت حمایت ، اظهار داشت : به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 111 واحد مسکونی مددجویی در استان کرمان واگذار می شود .
وی با بیان اینکه از 111 واحد مسکونی 41 واحد به خانواده های  دارای دو معلول و بیشتر ، تعداد 30 واحد مسکونی به زنان سرپرست خانوار و 41 واحد به سرپرستان خانوار دارای معلولیت واگذار شده  ؛ افزود :  اعتبار این واحدهای مسکونی از محل اعتبارات سازمان با مشارکت خیرین ، پرداخت تسهیلات بانکی  و سهم آورده افراد و خانواده ها تامین شده است .
صادق زاده  با تشریح سهم بهزیستی و سهم آورده افراد و خانواده های تحت حمایت، اظهار داشت : سهم سازمان بهزیستی در این پروژه 111 واحدی 10 میلیارد ریال به عنوان کمک بلاعوض بوده و افراد و خانواده در مجموع 20 میلیارد ریال سهم آورده داشته اند
مدیرکل بهزیستی استان کرمان نقش خیرین را در کمک به تامین مسکن گروه های تحت حمایت بسیار مثبت توصیف کرد و تصریح کرد : در این پروژه 310 میلیارد ریال توسط خیرین  تامین و مبلغ 24 میلیارد و 450 میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است .
محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این آیین از اقدامات بهزیستی در تامین مسکن خانواده های نیازمند قدردانی کرد .
گفتنی است در آیین گشایش یک واحد مسکونی در شهر کرمان هدیه ای  به خانواده دارای سه معلول اهداء شد .

کد خبر 13538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد