آیین واگذاری 35 واحد مسکونی مددجویی از طریق ویدئو کنفرانس

دکتر امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکز ی از واگذاری 35 واحد مسکونی مددجویی از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور دکتر قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود : در این آیین 1673 واحد مسکونی از طریق ویدئو کنفرانس در سطح کشور افتتاح خواهد شد این واحدهای به افراد دارای معلولیت و مددجویان به مناسبت دهه مبارک فجر تحویل داده میشود و در سطح استان مرکزی 35 واحد خواهد بود.

ایشان افزود : این واحدها به صورت خودمالکی بوده و 30 میلیون تومان از محل اعتبارات تفاهم نامه ، بین 4 الی 8 میلیون تومان  کمک بلاعوض بهزیستی و ما بقی سهم آورده خود مددجو بوده است .

امینی بیان کرد :مهمترین مسائل اساسی و از جمله ابتدائی‌ترین نیازهای بشری تامین مسکن است؛ اصول 3 ، 31 و 43 قانون اساسی ضمن اینکه مسکن را حق مسلم هر فرد و خانواده ایرانی می‌داند، تأمین این حق به‌ویژه برای اقشار کم‌درآمد را جزء لاینفک وظایف دولت برشمرده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان نمود: در این زمینه تمام گروه‌های تحت پوشش بهزیستی مورد توجه قرار دارند و در واقع سازمان برای تمامی گروه‌های تحت پوشش خود برنامه‌ریزی می‌کند که عبارتند از معلولین سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار، خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول تحت تکفل، معلولین مجرد بالای 20 سال،  زنان و دختران خود سرپرست بالای 35 سال، فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه‌روزی بهزیستی و بهبودیافتگان می باشند..

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد : از ابتدای طرح نهضت مسکن سازمان بهزیستی کشور تعداد  2220واحد مسکونی به معلولین و مددجویان تحت پوشش این اداره کل  واگذار شده است.

کد خبر 13533

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد