آیین واگذاری 19 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه

آیین واگذاری 19 واحد مسکونی به مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه امروز 19 بهمن ماه به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور دکتر قبادی دانا معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشور از طریق ویدئو کنفرانس در روستای سهنله شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، آیین واگذاری 19 واحد مسکونی به مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه امروز 19 بهمن ماه به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور دکتر قبادی دانا معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشور از طریق ویدئو کنفرانس در روستای سهنله شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد.

در این مراسم که دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، فرماندار سنقروکلیایی، معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن، کارشناس مسکن بهزیستی استان، رئیس اداره بهزیستی سنقروکلیایی، اعضای شورای اداری سنقر، بخشدار و دیگر مسئولان حضور داشتند، از زحمات و تلاشهای مدیرکل بهزیستی استان توسط دکتر قبادی تشکر و قدر دانی شد.

گفتنی است امروز با حضور دکتر قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به صورت همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس 1673 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی استان افتتاح شد.

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: امروز به مناسبت ایام فرخنده دهه فجر 19 واحد مسکونی مددجویان دارای معلولیت به بهره برداری رسیده که سه مورد آن در شهرستان سنقروکلیایی و مابقی در شهرستان های اسلام آبادغرب، روانسر و ثلاث باباجانی می باشد.

وی ابراز کرد: منزلی که امروز در روستای سهنله شهرستان سنقروکلیایی افتتاح می شود مربوط به خانواده ای است که دارای سه عضو معلول بوده و منزل آنها در سیل دچار خسارت شد که منازل مذکور کاملا بازسازی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حادثه سیل 25 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش سنقروکلیایی دچار آسیب شدند که با کمک بسیج سازندگی، بنیادمسکن، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و کمک های بلاعوض سازمان بهزیستی بازسازی شدند.

رضوان مدنی همچنین با اشاره به برگزاری گلریزان در ماه مبارک رمضان که با حضور خیرین برگزار شد، گفت: در این مراسم  مبلغ بیش از یک میلیاردتومان جمع آوری شد،که صرف پرداخت سهم آورده مددجویان در ساخت منازل مسکونی شده و تعدادی از منازل مذکور مربوط به شهرستان سنقروکلیایی می باشد.

محمدناصر معصومی زاده فرماندار سنقروکلیایی نیز ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تقدیر از تلاش های مدیرکل بهزیستی استان و رئیس اداره بهزیستی سنقروکلیایی، اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان شاهد افتتاح منازل مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی هستیم.

وی خواستار اهتمام ویژه بهزیستی برای راه اندازی کمپ ترک اعتیاد ، واحد کاردرمانی و فیزیوتراپی در شهرستان سنقر شد.

کد خبر 13529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد