فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء : ۱۵۰۰ واحد مسکونی در فاز اول تحویل مددجویان بهزیستی خواهد شد 

دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در مراسم آغاز عملیات احداث ۱۵هزار واحد مسکونی ویژه افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار که صبح امروز در شهرستان نیشابور برگزار شد،اظهارداشت:در فاز اول ۱۵۰۰ واحد مسکونی به مدت یک سال ساخته خواهد شد و تا سقف ۱۵ هزار واحد را ظرف چند سال آینده عملیاتی خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل، به نقل از خراسان رضوی، دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در مراسم آغاز عملیات احداث ۱۵هزار واحد مسکونی با مشارکت سازمان بهزیستی کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ویژه افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار که در شهرستان نیشابوربرگزار شد، اظهارداشت: جای شکرگزاری دارد که همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم کلنگ زنی ۱۵۰۰ واحد مسکونی را برای افراد دارای معلولیت شدید و زنان سرپرست خانوار از شهرستان نیشابور در خراسان رضوی آغاز کردیم.

وی افزود: قرار گاه خاتم افتخار دارد همانطور که در توسعه زیرساخت های کشور در دوره تحریم تلاش دارد جایگزین خوبی برای شرکت های غربی ضداستکباری باشد و گره های کشور را بازکند. مانند بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در بندرعباس که قرارگاه درخشید و کشور را از موهبت بنزین بی نیاز کرد.

دکتر سعید محمد تصریح کرد: بیش از ۱۵ هزار طرح عمرانی از راه های روستایی، مدرسه، درمانگاه تا به امروز، اجرا شده است.

وی گفت : اجرای پروژه های محرومیت زدایی برای ما ارزشمند تر از پروژه های بزرگ است. همانطور که امام خمینی فرمودند یک تار موی کوخ نشین را به کاخ نشینان نمی دهم نگذاریم حرف بماند و در عمل آن را اثبات کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: در فاز اول ۱۵۰۰ مسکن به مدت یکسال ساخته خواهد شد و امروز یکی از این واحدها در نیشابور کلنگ زنی می شود  و فازهای بعدی نیز تا سقف ۱۵ هزار واحد مسکونی عملیاتی خواهد شد.

دکتر محمد عنوان کرد: این پروژه ها در مناطق روستایی و شهری انجام می شود و به همکاری بنیاد مسکن و شهرداری ها برای صادر کردن پروانه و مجوزهای لازم  نیاز داریم و اگر  این موضوع با سرعت انجام شود ما نیز می توانیم فازهای بعدی را با سرعت بیشتری به اتمام برسانیم.

کد خبر 13524

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =