ری | جشن تکلیف دختران شبه خانواده بهزیستی شهرستان ری برگزار شد

جشن تکلیف دختران شبه خانواده تحت پوشش بهزیستی شهرستان ری مقارن با چهل و یکمین جشن انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ری، علی نعمتی در مراسم تکلیف مرکز شبانه روزی پژوهش حنان تحت پوشش این اداره بیان کرد: در آغازین روزهای ایام الله  فجر فرصتی پیش آمد تا مقارن با چهل و یکمین جشن انقلاب، جشن تکلیف دختران شبه خانواده را همراه با روز تولدشان در جمع  مربیان، معاونین، همکاران برگزار کنیم و با برنامه های مختلف همچون داستان خوانی ، مسابقه، آموزش نماز و غیره به این مراسم شور و نشاط معنوی بخشیم.

نعمتی اشاره کرد: خداوند متعال برای آنکه ما به سعادت برسیم و راه صحیح زندگی را بشناسیم، هم در وجود ما «عقل» قرار داده است و هم توسط پیامبران «دین» فرستاده است تا با عمل به راهنمایی های عقل و دین، انسان هایی کامل و سعادتمند شویم.

وی افزود: خاطره جشن تکلیف، یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است. مناسب است که نوجوانان عزیز، تاریخ دقیق تولّد خود را بدانند، تا بتوانند روز مکلّف شدن خود را طیّ مراسمی جشن بگیرند و شادی کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری گفت: سازمان بهزیستی به عنوان یک سازمان رسمی دولتی متولی نگهداری و حمایت از فرزندان شبه خانواده است که از نعمت والدین بی بهره اند و اغلب بی سرپرست و بد سرپرست هستند؛ امور تربیتی، آموزشی، نگهداری، بهداشت و درمان و... از مهمترین اهداف مراکز حمایتی " شبانه روزی" است و زحمات تمامی خیرین و نیکوکاران که مارا هموراه در این امور یاری کردند بسیارقابل تقدیر است.
 

کد خبر 13517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد