ثبت ۳۶۰ هزار پرونده در سامانه طلاق

تهران - ایرنا - مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اتصال سامانه طلاق به ۲۲ استان کشور گفت: در مجموع حدود ۳۶۰ هزار پرونده در سامانه طلاق موسوم به سامانه تصمیم برای نوبت‌دهی طلاق ثبت شده است.

بهزاد وحیدنیا روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۲ استان به سامانه طلاق وصل هستند و این سامانه در حال ثبت اطلاعات درخواست طلاق زوج ها است. سامانه تصمیم جهت نوبت دهی اینترنتی درخواست طلاق توافقی و طلاق یکطرفه به درخواست زوج یا زوجه از سوی سازمان بهزیستی کشور به منظور ارجاع آنها به مشاوره و انصراف آنان از طلاق راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۲ استان از جمله استان های خراسان رضوی، تهران، کرمان، یزد و اصفهان به سامانه تصمیم متصل هستند و در مجموع حدود ۳۶۰ هزار پرونده در این سامانه ثبت شده است که بیشترین ثبت پرونده ها مربوط به استان خراسان رضوی بوده است.

مدیرکل مشاوره و امورروانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: برای تعمیم سامانه تصمیم به سراسر کشور ۲۰۰ میلیارد تومان برای سال آینده پیشی بینی شده است.

وحیدنیا افزود: هر یک از مراکز مشاوره که به پرونده مراجعان بهزیستی دسترسی دارد، اطلاعات را ثبت می کند و پیگیری لازم انجام می شود.

کد خبر 13507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد