همزمان با سراسر کشور 23 واحد مسکن تحویل مددجویان بهزیستی استان همدان گردید

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و همزمان با سراسر کشور 23 واحد مسکونی تحویل خانواده های دو معلول و سایر مددجویان بهزیستی استان گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و همزمان با سراسر کشور و با حضور مدیرکل بهزیستی استان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، امام جمعه و بخشدار  بخش گل تپه، معاون مشارکت های مردمی و مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی بهزیستی استان و سایر مسئولان این بخش  23 واحد مسکونی  شامل دوازده واحد ویژه خانواده های دارای دو معلول و  یازده واحد تحویل سایر مددجویان بهزیستی استان گردید.

مدیرکل بهزیستی استان در این خصوص گفت: با بهره برداری از این 23 واحد در سایر استان تعداد واحدهای تحویل داده شده به مددجویان به 48 واحد می رسد که بیست و پنج واحد آن در هفته بهزیستی تحویل مددجویان شده است. 

حمیدرضا الوند خاطرنشان کرد از سال 93 تاکنون احداث 825 واحد مسکن در دستور کار سازمان بهزیستی در استان همدان قرار گرفته که تاکنون بیش از دویست واحد آن تحویل مددجویان شده و بقیه واحدها نیز با پیشرفت قابل توجه بالای 50 درصد در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می گیرند. 

الوند خاطرنشان کرد برای احداث این 23 واحد مبلغی بالغ بر شانزده میلیارد و هشتصد و پنجام میلیون ریال هزینه شده که این مبلغ از محل کمک های بلاعوض دولت، کمک های سازمان بهزیستی، خیرین و تسهیلات ارزان قیمت تامین شده است. 

گفتنی است این بیست و سه واحد مسکن همزمان با آئین واگذاری همزمان  1673 واحد مسکونی به معلولین ومددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور توسط دکتر قبادی دانا معاون وزیر و رئیس  سازمان بهزیستی کشور به مناسبت دهه مبارک فجر در ساسر کشور بصورت ویدئو کنفرانس مورد بهره برداری قرار گرفتند. 

کد خبر 13495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد