کبودراهنگ |  آموزش ۷۰۰۰ نفر در طرح پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد

رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ از آموزش ۷۰۰۰ نفر در طرح پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد این شهرستان خبر داد

رضا جعفری نیکو، رئیس بهزیستی کبودراهنگ در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون در قالب طرح اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد بیش از ۷۰۰۰ نفر مردم شهرستان از خدمات آموزشی این دفتر بهره‌مند شده اند، گفت: طرح اجتماع محور بشکل سالیانه و مستمر در سطح شهرستان و در محیط‌های شهری، روستائی، مهدهای کودک و محیط‌های نظامی اجرا می‌شود.

این مسئول افزود: در طرح پیشگیری اجتماع محور، برای شناسایی افراد در معرض خطر ابتلا به اعتیاد، از مشارکت افراد محلی نیز استفاده می‌شود.

اوبا بیان اینکه این طرح به منظور توسعه و ارتقاء برنامه پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد در محلات شهری و روستایی وبا تاکید بر توانمند سازی تسهیلگران تیم‌های اجتماع محور اجرا می‌شود، ادامه داد: امسال این طرح در ۱۲ محیط روستائی، ۲ محیط نظامی، ۵ مهد کودک و ۴ محیط آسیب خیز شهری اجرا شد.

جعفری نیکو بیان کرد: در این مدت از سال ۵۰ کارگاه آموزش پیشگیری از اعتیاد ۳۰ کارگاه آموزش خانواده ۳۲ کارگاه فرزند پروری، ۸ کارگاه آموزشی پیشگیری از ایدز، و ۲۰ کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی، ۱ همایش، و ۲ نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد نیزبرگزار شد.

او اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۱۷ نفر از معتادان متجاهر از خدمات درمانی این طرح بهره‌مند شده اند
رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ از جمله فعالیت‌های شاخص بهزیستی شهرستان، راه اندازی و افتتاح دو واحد تولید پوشاک، یک کارگاه سفال و یک کارگاه جوراب بافی با هدف حرفه آموزی و اشتغال مددجویان برشمرد.

کد خبر 13488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد