تهران| پاکدشت |احداث 114 واحد مسکن مددجویی در شهرستان پاکدشت

جلسه هماهنگی احداث 114 واحد مسکن ویژه مددجویان بهزیستی در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی پاکدشت، جلسه هماهنگی احداث مسکن ویژه افراد واجدالشرایط و تحت پوشش به ریاست هادی تمهیدی فرماندار و با حضور مهشید چوبکار معاون مشارکتها و اشتغال  بهزیستی استان تهران، محمود برزگر رییس اداره بهزیستی پاکدشت،  فرمانده سپاه سازندگی سیدالشهداء(ع) سرهنگ اصغری سپاه استان تهران، معاونین فرمانداری، شهرداران و بخشداران پاکدشت و نماینده بنیاد مسکن و دیگر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
معاون امور مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران گفت: یکی از اقداماتی که از سوی سازمان بهزیستی در سال‌های گذشته به طور مداوم و منظم پیگیری شده است احداث مسکن برای مددجویان تحت پوشش است که در این زمینه نیز در حال حاضر 103 هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی که مسکن نداشته‌اند واگذار شده است که از این تعداد 67 هزار واحد مسکونی در دولت تدبیر و امید واگذار شده است.
وی افزود: هم اکنون 114 خانوار مددجو در شهرستان پاکدشت نیز برای دریافت مسکن از سازمان بهزیستی پشت نوبت قرار گرفته‌اند.
چوبکار گفت: ما هم اکنون در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم با هماهنگی با سایر فرمانداری ها و ادارات، مسکن مورد نیاز جامعه هدف خود را بسازیم که البته این کار بسیار سخت و دشواری است و مستلزم همکاری بخش‌های مختلف است که امیدواریم با مشارکت تمام دستگاه‌ها این اتفاق مهم عملیاتی شود.
تمهیدی ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت:  تامین مسکن برای دهک های ضعیف جامعه و ایجاد اشتغال برای آن ها از اولویت های دولت است و امیدواریم با هماهنگی های لازم میان نهادهای متولی این مهم در شهرستان اجرایی شود.
در خاتمه محمود برزگر رئیس بهزیستی پاکدشت ضمن تشکر از فرماندار برای تشکیل اولین جلسه شهرستانی در استان تهران، جهت پیگیری تفاهم نامه ساخت مسکن مددجویی فی مابین سازمان بهزیستی و بسیج سازندگی توضیحاتی در ارتباط با برنامه ها و طرح ها ی اداره بهزیستی در شهرستان پاکدشت ارائه کرد.
گفتنیست: در ادامه مقرر شد اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت نسبت به اعلام جامعه آماری خانواده های معلولین به تفکیک نوع معلولیت، تعداد افراد تحت تکفل یا سرپرست خانواده، اقدام کرده و با همکاری فرمانداری، زمین مورد نیاز با مشارکت تمام دستگاهای دولتی اعم از شهرداریها، بخشداریها (دهیاری ها ) بنیاد مسکن، راه و شهرسازی معرفی و جهت ساخت در سال جاری تخصیص یابد.

کد خبر 1346

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد