فرهنگ کارهای خیرخواهانه را در جامعه نهادینه کنیم

استاندار قزوین گفت: با نهادینه کردن فرهنگ نیکوکاری می‌توانیم ضمن رفع مشکلات نیازمندان به آرامش روحی مردم هم کمک کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ، عصر چهارشنبه در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، علی فرخزاد معاون عمرانی، مبارک قدم مدیرکل راه شهرسازی، داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، گونجی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، وارثی مدیرکل بهزیستی استان، محمد نصیری فرماندار البرز و جمعی از مسئولان استانی کلنگ احداث مرکز شبه خانواده برای نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست به زمین زده شد.

مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست با عنوان شبه خانواده در زمینی به مساحت ۴۱۷۴ مترمربع در سه طبقه ساخته می‌شود و دارای بخش نگهداری و درمانی است.

زمین این مرکز به ارزش دو میلیارد ریال توسط راه و شهرسازی تأمین شده است.

هدایت الله جمالی پور در این مراسم گفت: امیدواریم به جایی برسیم که همه در کار خیر مشارکت کنیم و به امور نیازمندان رسیدگی کنیم.

وی بیان کرد: اگر کودکی رها شود و آسیب ببیند حتماً به سایر بخش‌های جامعه هم آسیب وارد می‌شود لذا باید تلاش کرد روحیه خیرخواهی در جامعه نهادینه شود.

استاندار قزوین یادآورشد: هر قدمی که خیریی برمی دارند در آخرت نجات بخش آنان خواهد بود و خدای متعال اجر و پاداش آنها را تضمین کرده است.

وی بیان کرد: حضور خیرین در بسیاری از امور مانند درمان، آموزش، فرهنگ، تعلیم و تربیت و امور مددجویی بسیار ارزشمند است و کمک دولت بوده است.

جمالی پور اضافه کرد: در شرایطی که اقتصاد کشور دچار بحران شده دستگیری از نیازمندان یک کار ضروری است که باید با جدیت آن را دنبال کنیم و در این راه از تلاش همه خیرین قدردانی می‌کنیم.

کد خبر 13438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد