۱۷ پروژه بهزیستی قزوین دردهه فجر افتتاح می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان تعداد ۱۷ پروژه بهزیستی استان قزوین تا پایان دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ، علیرضا وارثی عصر چهارشنبه در مراسم کنگ زنی مرکز آموزش و نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در شهر محمدیه که با حضور استاندار، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، برگزار شد گفت: در دهه مبارک فجر بیش از ۱۷ پروژه در شهرستان‌های استان قزوین افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: یک پروژه دولتی و مابقی با مشارکت خیرین و مردم با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان عملیاتی می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین همچنین از ساماندهی ۳۹۰۲ واحد مسکونی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه شهرسازی خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد ۲۳۲۱ واحد تحویل شده و امروز هم ۵۸ واحد دیگر تحویل اعضا خواهد شد.

وارثی با اشاره به پروژه آموزشی و درمانی مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در محمدیه اظهار داشت: در سال گذشته زمینی به مساحت ۲ هزار متر از سوی اداره راه و شهرسازی برای احداث مرکز آموزشی و توانبخشی به ارزش دو میلیارد ریال توسط یک مؤسسه خیریه خریداری شد و با تغییر کاربری آموزشی و توانبخشی به مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست (مرکز شبه خانواده) تبدیل شد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآور شد: این مرکز در سه طبقه احداث خواهد شد تا برای نگهداری کودکان استفاده شود.

وی گفت: در این مرکز کودکان و نوجوانان بد و بی سرپرست که از نعمت خانواده محروم هستند از طریق سازمان بهزیستی به این مراکز منتقل شده و نگهداری می‌شوند.

در این مرکز کودکان رده سنی ۳ تا ۶ سال و ۱۷ الی ۱۲ سال و همچنین ۱۳ الی ۱۸ سال نگهداری خواهد شد و در صورت وجود خانواده‌های متقاضی سرپرستی به والدین واجد شرایط سپرده می‌شود.

کد خبر 13433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد