نمایشگاه عکس «سیل مهربانی» در لرستان افتتاح شد

در پنجمین روز از چهل و یکمین فجر انقلاب نمایشگاه عکس «سیل مهربانی» دستگاههای اجرایی استان در سالن نمایشگاه های بین المللی شهرستان خرم آباد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، در این نمایشگاه که با حضور دکتر دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور و استاندار آغاز به کار کرد دستگاه های اجرایی استان اقدامات انجام شده در سیل فروردین ۹۸ را در قالب عکس به نمایش گذاشتند.

در حاشیه این دیدار فاطمه زهرا توکلی اقدامات بهزیستی در سیل اخیر را ارزشمند توصیف نمود و گفت: در جریان سیل ۹۸ مهمترین خدمات بهزیستی لرستان توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته حمایتی، پرداخت معادل سه ماه مستمری (از ۵۰۰۰۰۰۰ ریال تا ۱۵۰۰۰۰۰۰) به تمام مددجویان آسیب دیده در شهرستانهای سیل زده و توزیع ۲۵۰۰ عدد کارت هدیه ۱۵ میلیون ریالی توسط خیرین بود.

وی افزود: اعزام ۴۸۱ نفر داوطلب (بصورت تجمعی ) و ۱۹۰ تیم فوریتی مداخله در بحران و ارائه خدمات به ۱۴۳۱۴ نفر، غربالگری روانشناختی ۶۵۲۵ نفر که از مجموع این افراد ۱۶۵۴ نفر غربال مثبت بودند، اعزام ۳۲ تیم از  نیروهای اورژانس اجتماعی و ارائه خدمت به ۴۳۵۶ نفر و راه اندازی ۲۳ مهد کودک و پایگاه های کمک رسانی به کودکان مناطق سیل زده از دیگر اقدامات این اداره کل بود.

کد خبر 13432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد