تشکیل کارگروه پیشگیری از خودکشی در بهزیستی دیواندره

اورژانس اجتماعی و واحد پیشگیری بهزیستی دیواندره باهمکاری شبکه بهداشت و درمان، و ستاد امر به معروف شهرستان در بهزیستی این شهرستان کارگروه پیشگیری از خودکشی تشکیل دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان این جلسه با حضور کارشناس سلامت روان مرکز بهداشت، مسئول و کارشناسان اورژانس اجتماعی و مسئول واحد پیشگیری بهزیستی و دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر، در سالن اجتماعات بهزیستی دیواندره برگزارشد.

در ابتدای جلسه کارشناس سلامت روان مرکز بهداشت با ارائه آماری از روند این پدیده اجتماعی در شهرستان، نکاتی درخصوص ضرورت تشکیل این کارگروه بیان نمود.

در ادامه کارشناسان اورژانس اجتماعی و مسئول پیشگیری به نوبت مطالبی تخصصی در زمینه دلایل و عوامل زمینه ساز، راه های پیشگیری، کاهش و کنترل این آسیب اجتماعی، و هم چنین ضرورت تعیین عوامل خطر و محافظ آن و آموزش های لازم در این خصوص به تفصیل بیان نمودند.

در پایان نیز قرار براین شد که هرماه جلسه ای تخصصی با حضور سایر ادارات و نهادهای شهرستان در زمینه کاهش و پیشگیری از خودکشی با مشارکت واحد پیشگیری بهزیستی، اورژانس احتماعی و شبکه بهداشت و درمان برگزار شود.

کد خبر 13424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد