برگزاری مراسم جشن انقلاب توسط مهدهای کودک دیواندره

به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی دیواندره جشن انقلاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان این مراسم با حضور رئیس وکارشناس امور کودکان بهزیستی، جمعی از مسئولین ادارات، مدیران و مربیان و کودکان مهدهای سطح شهر در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

کریمیان رئیس بهزیستی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آرزوی موفقیت و توان روزافزون برای مسئولین و مدیران و مربیان مهدهای کودک شهرستان، نقش مهدهای کودک را مهم دانست و گفت کارکردن با کودکان در عین شیرینی کاری سخت و مهم است.

هم چنین بر این مسأله تأکید داشت که کودکان را در برنامه های شاد شرکت داده تا همیشه روحیه شاد و خندانی داشته باشند و چون کودکان خود این برنامه ها را اجرا می کنند برای بالا بردن اعتماد به نفس آن ها بسیار مفید است و باعث می شود در آینده با اعتماد به نفس بالایی وارد جامعه شوند..

در ادامه کودکان با لباس محلی به اجرای برنامه های شاد و متنوع از جمله خواندن سرودهای دسته جمعی انقلابی، شعر، طنز، سرود های محلی، اجرای نمایش های کودکانه و ...  در فضایی کاملا شاد پرداختند. در پایان حاضرین در مراسم از نمایشگاه کتاب و ایستگاه کاردستی و نقاشی خود کودکان  با موضوع انقلاب دیدن کردند.

کد خبر 13423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد