نهاوند | برگزاری جلسه توجیهی و افتتاح برخی از منابع تولیدی مزرعه فدک آل طه موسسه ترنم باران

موسسه ترنم باران حضرت رقیه (س) تحت نظارت سازمان بهزیستی فعالیت خود را در حوزه اجتماعی از سال 1393 آغاز نموده است .

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان  این موسسه برنامه ازدواج آسان و پخت بزرگترین سمنوی جهان اسلام و حمایت و اشتغالزائی برای جامعه هدف را در کارنامه خود دارد و اکنون با همکاری مشارکتهای مردمی، با ایجاد مزرعه ارگانیک گامی دیگر در ایجاد اشتغال پایدار برای زنان سرپرست خانوار برداشته است. این موسسه با این هدف که زنجیره ای از بخش تولید غذای سالم توسط افراد تحصیل کرده و زنان سرپرست خانوار که در مزارع ارگانیک این موسسه کشت و تولید خواهد شد را در بازار ارائه می نماید.

لازم به ذکر است که فازهای 1و2این مزرعه هم اکنون در حال احداث و بهره برداری می باشد و مزرعه دوم نیز به زودی آماده کشت می شود،این موسسه اهداف خود را بعنوان نذر اشتغال و جهت دادن به تولید کار و ثروت افزایی جامعه هدف خود یعنی زنان سرپرست خانوار و افراد تحصیل کرده که فاقد شغلند تعریف می نماید.

گفتنی است در این زنجیره ی تولید و توزیع و عرضه پیش بینی می شود بیش از 100نفر از زنان سرپرست خانوار. وارد چرخه اشتغال شوند. این مجموعه تولیدات. خود را در قالب یک نمایشگاه در داخل شهرستان با شعار غذای سالم ارائه می نماید. همچنین در این جلسه مقررشد که یک همایش غذای سالم از طرف مؤسسه و اداره بهزیستی در پایان سال 98 برگزارشود.

کد خبر 13419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد