بهار|  افتتاح کارگاه مددجویی تولید قارچ

همزمان با ایام دهه فجر با حضور رئیس اداره بهزیستی و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک واحد تولید قارچ با پرداخت وام از محل وام های خوداشتغالی تبصره 16 بهزیستی که توسط یکی از زنان سرپرست خانوار شهرستان بهار دایر شده بود افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رئیس اداره بهزیستی در حاشیه این افتتاحیه گفت: با پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال وام از محل تبصره 16 به این بانوی کارآفرین توانسته در زمینه تولید قارچ فعالیت خود را آغاز نماید.

نوروزی افزود: کارگاه های کوچک که با بودجه اندک به بهره وری می رسد و همچنین مشاغل خانگی یکی از موفق ترین طرح های بهزیستی می باشد و تولید قارچ نیز از کارهای زودبازده می باشد که می تواند به اقتصاد افراد تحت حمایت به خصوص به زنان سرپرست خانوار کمک نماید.

ضمیری، رئیس اداره تعاون نیز با ابراز خرسندی از افتتاح این کارگاه گفت: خوشحالم که شاهد توانمندی افراد تحت پوشش و زنان سرپرست خانوار، هستم و با توجه به اینکه اشتغال یکی از وظایف ذاتی اداره کار می باشد افتتاح این گونه تولیدی های خرد در سطح شهرستان به روند افزایش اشتغال افراد جویای کار و بانوان کمک می نماید و بسیار نتیجه بخش می باشد. 

                                                                                               

کد خبر 13418

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد