پرداخت کمک بلاعوض برای ساخت مسکن مددجویان سیل‌زده بهزیستی

رییس ستاد بحران سازمان بهزیستی کشور از پرداخت کمک بلاعوض ساخت مسکن به مددجویان بهزیستی در مناطق سیل زده سه استان کشور خبر داد.

احمدرضا شجیعی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پس از وقوع سیل در سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان، ۲۲ تیم محب برای مشاوره و حمایت‌های روانی و اجتماعی، ۲۸ تیم اورژانس اجتماعی و ۲۰ تیم توان بخشی مداخله در بحران از سوی سازمان بهزیستی به این مناطق اعزام شده است، گفت: در مجموع بیش از ۶ میلیارد تومان که معادل دو ماه مستمری افراد تحت پوشش این سازمان از ۳۵۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان براساس بعد خانوار است، به حساب خانواده‌ها واریز شد.

وی با اشاره به اینکه مجموع اعتبار ابلاغ شده از سوی سازمان بهزیستی برای مددجویان این مناطق نیز به ۹ میلیارد تومان می‌رسد، اظهار کرد: همچنین مستمری ماهانه ۲۷۰۰ خانوار پشت نوبتی نیز از دی ماه در استان سیستان و بلوچستان برقرار شده است.

رئیس ستاد بحران سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پرداخت دو ماه مستمری مددجویان پشت نوبتی بهزیستی از ۳۵۰ تا یک میلیون و ۷۰۰هزار تومان نیز تصریح کرد: برای ۲۰۰ خانوار نیز وسایل کمک توانبخشی که تجهیزات آنها به دنبال سیل از بین رفته بود، تامین شد.

به گفته شجیعی، کمک بلاعوض ساخت مسکن مددجویان نیز تا ۱۵ میلیون تومان برای مناطق روستایی و ۲۰ میلیون تومان در مناطق شهری پرداخت خواهد شد.

کد خبر 13409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد