برگزاری جشن انقلاب به مناسبت دهه فجر ویژه کارکنان

در راستای پاسداشت ارزشها و باورهای شهدای برهمه ی ما تکلیف است که پرشور در انتخابات شرکت نماییم .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر جشن انقلاب ویژه کارکنان با حضور مدیر کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد.

اعضای شورای معاونین اداره کل ، روئسای ستادی و روئسای شهرستانهای سمنان و مهدیشهر به اتفاق کارشناسان ستادی و شهرستانی در این جشن حضور داشتند.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ضمن تبریک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب  یاد بنیانگذار انقلاب امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب  اسلامی را گرامی داشتند و ابراز داشتند : دهه فجر یاد آور جوشش و خروش انقلابی بود که تغییر و تحولی عظیم در سرنوشت تاریخی ایران اسلامی به وجود آورد و هر ساله در گرامیداشت آن شور و نشاط  شادابی تازه ای به جامعه اسلامی تزریق می شود .

وی  در تاکید بیانات معمار کبیر انقلاب  قدس سره مبنی نقش محرومان و مستضعفان در انقلاب و برتری کوخ نشینان بر کاخ نشینان اظهار داشت:رسیدگی به امور محرومین و نیازمندان یکی از اهداف انقلاب بود و سازمان بهزیستی بعنوان یکی از سازمانهای مولود انقلاب میراث دار ارزشها و باور های خدمتگزارانی چون شهیدان رجایی و باهنر وشهید فیاض بخش است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در پایان تصریح کرد: یکی از دیگر از دستاوردهای دهه فجر اتحاد و همبستگی  در مشارکت در سرنوشت  کشور ایران  اسلامی بود و در راستای پاسداشت ارزشها و باورهای شهدای  برهمه ی تکلیف است که با حضور پرشور در انتخابات  ادامه راه شهدا و امام شهدا باشیم.

خاطره گویی توسط راوی انقلاب جناب آقای ایمانی ، اجرای موسیقی زنده ، اجرای مسابقه و برگزاری تریبون آزاد کارکنان و بیان نقطه نظرات ، انتقادات و پیشنهادات کارکنان با مدیر کل و معاون پشتیبانی و منابع انسانی بخش دیگری از برنامه های جشن انقلاب اداره کل بهزیستی استان سمنان بود.

کد خبر 13398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد