سرای سالمندان مهر شهر دهق افتتاح شد

سرای سالمندان مهر شهر دهق به مساحت حدود ۱۳ هزار متر و زیربنای ۵ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان با حضور استاندار اصفهان، افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در مراسمی با حضور استاندار اصفهان در شهرستان نجف آباد، سرای مهر شهر دهق ویژه نگهداری سالمندان توسط موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) و با کمک خیر نیکوکار مرتضی ملااحمدی به بهره برداری رسید.
استاندار اصفهان در این مراسم با تاکید بر اهمیت کار خیر اظهار داشت: تکریم از خیرین نیز باید مدنظر قرار گیرد چراکه آنان، زمینه ساز فعالیت های ارزنده و بزرگی  در سراسر استان بوده اند و همچنان چشمه جاری و پربرکت اعمال خیر شان در جامعه احساس می شود.
عباس رضایی با اشاره به آیاتی چند از کلام الله مجید در ارتباط با رعایت حقوق والدین و محبت به آنان ، اضافه کرد: اقدام شایسته خانواده ملااحمدی برای ایجاد سرای سالمندان، قابل تقدیر است و به پاس اقدامات گسترده نیکوکاری در بخش های مختلف از آنها تشکر می نمایم. 
وی همراهی و همدلی با نظام جمهوری اسلامی را در قالب افتتاح طرح‌ها در همه کشور عنوان کرد و ادامه داد: عملکردها نشان می‌دهد که همه ما در راه اعتلای نظام، اسلام و برای ادای دین به انقلاب با هم همراه هستیم.
رضایی خاطرنشان کرد: این مرکز خدماتی یکی از مجلل ترین مراکز نگهداری سالمندان کشور بوده که با ایجاد ۶۴ سوئیت اقامتی مجهز به سیستم تهویه، گرمایش و سرمایش و دارای تجهیزات به روز امکان پذیرش و نگهداری ۱۴۴ سالمند از سراسر کشور را دارد.
استاندار اصفهان با اشاره به صنعتی شدن جامعه افزود: راه اندازی و افتتاح خانه سالمندان مهر دهق با رعایت همه اصول بهداشتی پذیرای سالمندان محترم است و با صنعتی شدن جامعه امروز، نباید از احداث چنین مراکزی غافل شد.
به گزارش روابط عمومی، سرای سالمندان مهر شهر دهق در زمینی به مساحت حدود ۱۳ هزار متر و زیربنای ۵ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان طی دوسال احداث شده است.
 ایجاد بیش از یکهزار متر مربع فضای کارگاهی و قالی بافی، امکانات درمانی و توانبخشی، فیزیوتراپی، روانپزشکی، پزشک و پرستاری، اختصاص فضای سبز حدود و محوطه ۴۵۰۰ متری از دیگر از دیگر خدمات و امکانات این مرکز می‌باشد.
ذکر این نکته لازم است؛ مهد سالمند نیز از دیگر خدمات این مرکز بوده که فرزندان شاغل می‌توانند والدین خود را برای ساعاتی در این مرکز تحت مراقبت قرار دهند.

کد خبر 13393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد