۱۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی ورامین احداث می شود

همزمان با دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، عملیات احداث ۱۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی ورامین آغاز شد.

به گزارش بهزیستی استان تهران، در این مراسم که روز یکشنبه در روستای خالدآباد از توابع بخش جوادآباد ورامین برگزار شد، عملیات احداث واحدهای مسکونی ویژه معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان با مشارکت سپاه پاسداران، بهزیستی و بنیاد مسکن آغاز شد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : زمین این پروژه به مساحت ۵۰۰ متر مربع توسط خیر نیک اندیش خانم کریمی در روستای خالدآباد اهدا شده تا برای مددجویان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی منزل مسکونی احداث شود.
اعظم هراتی افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین بهزیستی، بسیج سازندگی سپاه پاسداران و بنیاد مسکن، مقرر شده که ۵ هزار واحد مسکونی با اولویت مددجویان بهزیستی در مناطق روستایی، حاشیه ای و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت احداث شود.
وی گفت:به شهرستان ورامین ۱۸ سهمیه برای ساخت این دست منازل اختصاص یافته که ۱۰ واحد مسکونی مددجویان نیز در قالب این تفاهم نامه تا اردیبهشت ماه سال آینده احداث خواهد شد.
هراتی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی، ۱۰ میلیون تومان از سوی سپاه پاسداران، ۴۰ میلیون تومان از طرف بنیاد مسکن و ۱۰ میلیون تومان از سمت بهزیستی تأمین و توسط بسیج سازندگی سپاه پاسداران احداث خواهد شد.
۴ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش بهزیستی ورامین قرار دارند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

کد خبر 13382

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد