نمایشگاه صنایع دستی مددجویان بهزیستی ملارد برپا شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد گفت: نمایشگاه صنایع دستی معلولان و زنان سرپرست خانوار همزمان با گرامیداشت دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد؛ داود خادم طی بازدید از این نمایشگاه و آثار توانخواهان گفت: جامعه هدف تحت پوشش این اداره دارای استعدادهای نهفته بوده که ما باید به آنها اهمیت داده و آنها را به مرحله ظهور برسانیم.

وی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه ارائه دستاوردها و توانمندی‌های معلولین و زنان سرپرست خانوار می باشد و بازدید و خرید این محصولات انگیزه ای برای این افراد است تا تلاش خود را برای توانمندسازی چند برابر کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن عید نوروز در صورت حمایت ارگان‌هایی مانند شهرداری و اداره صنعت معدن درجهت اختصاص غرفه به توانخواهان تحت پوشش کمک شایانی به فروش محصولات و در نهایت تامین هزینه های این افراد می‌شود.

این نمایشگاه شامل محصولاتی اعم از تابلو گلیم، چرم، ترشیجات و مربا، کارهای دستی و غرفه پرورش گل و گیاه است و از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن ماه بمدت ۱۰ روز در محل اداره بهزیستی به آدرس: ملارد، مارلیک، بلوار سه بانده، میدان ساعت، بلوار آرش از ساعت ۸ الی ۱۴ برپا بوده و بازدید کنندگان می توانند همه روزه  از این نمایشگاه دیدار و خرید کنند.

ملارد یکی از شهرستان‌های استان تهران می‌باشد این شهرستان از بخش مرکزی، بخش صفادشت، منطقهٔ مارلیک و سرآسیاب تشکیل شده‌ است، مرکز این شهرستان شهر ملارد است.
 شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت هم‌جوار است.

کد خبر 13379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد