آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

با دعوت حضرت آیت الله نور مفیدی نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه محبوب گرگان، آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر ،با حضور مدیرکل،مدیران و گروههای هدف بهزیستی گلستان در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار شد. در این مراسم دکتر غفاری مدیر کل بهزیستی گلستان طی سخنانی به دستاوردهای سازمان بهزیستی در گام دوم انقلاب پرداخت.

وی گفت: سازمان بهزیستی که با تدبیر بنیانگذار فقید انقلاب در سال۱۳۵۹ تاسیس شد،و در گام دوم انقلاب به درجه ای قابل توجه از بالندگی رسیده است. امروز خدمات این سازمان در دور افتاده ترین نقاط روستایی برای جامعه هدف بهزیستی قابل دسترس می باشد. دکتر غفاری، سازمان بهزیستی را دانش محور توصیف کرد و افزود: با اتکال به یاری خداوند سبحان و برخورداری از بدنه کارشناسی این دستگاه،بیش از هشتاد خدمت تخصصی را در راستای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و معلولیت ها به شهروندان ارائه میدهیم.
شایان ذکر است در این مراسم از سوی حضرت آیت الله نور مفیدی، از زحمات و تلاشهای سرکار خانم امیرلطیفی بعنوان نیکوکار برجسته بهزیستی گلستان با لوح سپاس و هدیه، تقدیر شد و در انتهای مراسم کارکنان و جامعه هدف بهزیستی گلستان در ضیافت شام دفتر معظم له شرکت نمودند

کد خبر 13363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد