پیوند مردم و خیرین با بهزیستی ریشه ای و با دوام تر از بخش دولتی و غیر دولتی است

رییس شورای شهر مشهد در بازدید از شیرخوارگاه حضرت علی اصغر اظهار داشت: ما همیشه شاهد فداکاری های مجموعه بهزیستی بوده ایم

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی رییس و اعضای شورای شهر مشهد از مجموعه شیرخوارگاه حضرت علی اصغر بازدید کردند.

رییس شورای شهر مشهد در بازدید از شیرخوارگاه حضرت علی اصغر اظهار داشت: ما همیشه شاهد فداکاری های مجموعه بهزیستی بوده ایم 

حیدری با بیان این که برنامه ریزی شده است به مناسبت دهه کرامت برای خداقوت و تلاش های انسان دوستانه از نزدیک با فضای شیرخوارگاه آشنا شویم ادامه داد: در راستای مسئولیت اجتماعی شورای شهر کنار اداره کل بهزیستی بوده  و کمک های مشخصی در مقاطع مختلف انجام داده است .

وی ضمن اشاره به جمع آوری معتادین با کمک شهرداری بیان کرد: یکی از مباحثی که شورای شهر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی راه اندازی کرده است، رونمایی از منشور حقوق شهروندی است که در اوایل هفته آینده بهره برداری میشود.

رییس شورای شهر مشهد اعلام کرد: یکی از بخش هایی که در این منشور مورد توجه قرار گرفته است تاکید بر روی گروه های خاص و موضوع آسیب های اجتماعی است.وی افزود: اصول مشخصی برای دو موضوع معتادین و آسیب های اجتماعی در منشور گنجانده شده است و از این به بعد توجه ویژه تری به موضوع گروه های خاص خواهد شد.

وی یادآور شد: تعامل و ارتباط بین بهزیستی و شهرداری بیش تر از پیش می شود.

حیدری تصریح کرد: حل مشکلات مجموعه ای مثل شیرخوارگاه در پیوند با مردم و خیرین امکان پذیر است، شهرداری و استانداری به تناسب مسئولیت هایی که دارند کمک می کنند ولی کمک های بادوامی نیست و دوره ای انجام می شود و ممکن است با تغییر مسئولین متوقف شود.

وی اظهار کرد: پیوند مردم و خیرین با بهزیستی ریشه ای و بادوام خواهد بود و در حال حاضر نیز سهم بیشتری نسبت به بخش های دولتی و غیر دولتی دارند.

وی در خصوص کمک های شهرداری به بهزیستی گفت: شهرداری می تواند از فضای شهری در راستای توجه جامعه به موضوع بهزیستی و شیرخوارگاه و فرهنگ سازی برای جلب حمایت آنها استفاده کند.

لازم به ذکر است مجموعه شورای شهر مشهد و خانواده پس از جلسه بحث و بررسی از مجموعه های مختلف شیرخوارگاه علی اصغر به همراه خانواده بازدید کردند.

کد خبر 1335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد