سیمرغ | 66 واحد مسکونی در دهه فجر امسال واگذار خواهد شد

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور حسین خیریانپور،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه نیروی انسانی استانداری مازندران ، دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران و مسئولین شهرستان سیمرغ مراسم واگذاری مسکن مددجویان بهزیستی که در جریان سیل اخیر آسیب دیده بود برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر گوهردهی در حاشیه این مراسم با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، حمایت از اقشار آسیب پذیر را یکی از دستاوردهای انقلاب برشمرد و گفت: دهه فجر امسال  بیش از 160 طرح با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و نهصد میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

وی با تاکید بر تاثیر  اشتغال و مسکن بر توانمندسازی مددجویان بهزیستی افزود : تحویل ۴۸ واحد مسکونی ویژه خانواده های تک معلول و زنان سرپرست خانواده ، ۱۸ واحد مسکونی ویژه خانواده های دارای دو عضو معلول  و افتتاح 64  طرح اشتغال مددجویی بخشی از اقدامات بهزیستی در دهه فجر امسال خواهد بود.

مدیر کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه طی ده ماه گذشته 379 واحد مسکونی جامعه هدف تحویل داده شد، با اشاره به همکاری دیگر نهادها در تکمیل و ساخت واحد های مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی تصریح کرد: بنیاد مسکن و بسیج سازندگی نقش بسزایی در تسریع تحویل واحد های مسکونی آسیب دیده به مددجویان بهزیستی داشتند که جا دارد از این همکاری قدردانی نمایم.

دکتر گوهردهی با اشاره به آسیب دیدگی 11 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در جریان سیل شهرستان سیمرغ خاطرنشان کرد: از این تعداد تنها یک واحد مسکونی باقیمانده است که انشالله تا پایان سال تکمیل و واگذار خواهد شد که این مهم نتیجه همت و همراهی فرماندار و امام جمعه محترم این شهرستان میباشد.

کد خبر 13346

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد