هنرمندان دارای مسئولیت اجتماعی تحت حمایت مستمر سازمان بهزیستی

سینماپرس: مسعود آسیما مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور گفت: از هنرمندان دارای مسئولیت اجتماعی و تولیدات آن‌ها به شکل مستمر حمایت خواهیم کرد.

به گزارش سینماپرس، مسعود آسیما مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با روابط عمومی سی‌ وهشتمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به حضور سازمان بهزیستی کشور در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: در این بخش شرکت کردیم تا از فیلم‌هایی که در راستای ماموریت سازمان بهزیستی ساخته می‌شوند حمایت کنیم و هنرمندان را تشویق کنیم که در راستای مسئولیت اجتماعی خودشان بتوانند فیلم‌های فاخری تولید و به جامعه عرضه کنند.

آسیما درباره نحوه حمایت سازمان بهزیستی از فیلم‌ها و هنرمندان بیان کرد: علاوه بر اینکه  ما از خود هنرمندان به عنوان هنرمندان دارای مسئولیت اجتماعی حمایت خواهیم کرد از تولیدات آن‌ها هم به شکل مستمر حمایت خواهیم کرد. در این جشنواره هم فیلم‌هایی را انتخاب می‌کنیم که بتوانیم به عنوان الگو معرفی کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور همچنین درباره حمایت این سازمان از فراهم‌سازی شرایط سینماها برای افراد دارای معلولیت، گفت: ما طبق قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت وظیفه داریم از ارگان‌های مختلف مطالبه‌گری کنیم که فضاهایشان را مناسب‌سازی کنند و اینکه شرایط پخش فیلم‌ها به گونه‌ای باشد که افراد ناشنوا و نابینا بتوانند از این فضاها استفاده کنند.

او در این زمینه اضافه کرد: علاوه بر این موظفیم  کمک کنیم این افراد بتوانند در تولید و نقد فیلم مشارکت کنند. ما هنرمندانی داریم که دارای معلولیت هستند از این گروه هم حمایت می‌کنیم که تولیدات فرهنگی داشته باشیم.

کد خبر 13331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد