ری | نشست خبری مدیر بهزیستی شهرستان ری برگزار شد

مدیر بهزیستی شهرستان ری، تلاش ما در خدمت رسانی به مددجویان تا بالا رفتن سطح رفاه جامعه هدف ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ری، علی نعمتی مدیر اداره  در نشست خبری  اظهار داشت: یوم الله فجر، گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا و شور و نشاط جامعه به ما انرژی می دهد تا استوارتر در راستای رسیدن به اهداف و وظایف اجتماعی خود عمل کنیم.
 علی نعمتی گفت: برگزاری باشکوه مراسم جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه ذاتی ادارات و سازمان های حتی غیر دولتی است و در این راستا بسیاری از برنامه های متنوع جشن انقلاب در مهدهای کودک و نیز برنامه های جشن تکلیف در مراکز شبه خانواده و نیز برنامه های شعر خوانی، دکلمه، نمایشگاه دستاوردهای مددجویان و... با حضور والدین به همراه فرزندان برگزار می شود.
وی افزود: نشست حلقه های صالحین ویژه بسیجیان اداره بهزیستی، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، حضور اورژانس اجتماعی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و ارائه خدمات ویژه و رایگان، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و... بخشی از برنامه های بزرگداشت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در بهزیستی شهرستان ری است.
نعمتی در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید اظهار داشت: سازمان بهزیستی به ظاهر تولید ندارد اما در بحث خدمت هر دقیقه و  ثانیه تولید خدمت می کنیم. اولویت فعالیت های بهزیستی خدمت رسانی است و رسالت ما این است که گروه هدف را به سطح نرمال جامعه برسانیم و در زمینه خدمت رسانی با پیشینیان و ادارات دیگر  رقابت می کنیم تا سطح رفاه و اسایش جامعه هدف را بالا ببریم.
وی در زمینه تامین مسکن مددجویان  گفت: ۹۵ واحد مسکونی با صرف اعتباری بالغ بر ۲۷۷ میلیون تومان در سال جاری در اختیار مددجویان زیر پوشش بهزیستی شهرستان ری قرار گرفته است؛ همچنین ۱۳۵ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند.

نعمتی افزود: در راستای اشتغالزایی، ۸۰ تن از افراد دارای معلولیت شدید به کارفرمایان معرفی شدند.
رییس اداره بهزیستی شهرستان ری با تاکید بر فعال کردن بخش مشارکت های مردمی، اظهار داشت: تامین جهیزیه 56 نوعروس زیرپوشش بهزیستی تا پایان سال در دستور کار این اداره قرار گرفته است که  با مساعدت خیرین و نیکوکاران تا امروز ۲۶ زوج از این کمک ها بهره مند شدند و پنج قلم کالاهای اساسی برای آغاز زندگی آنها تامین شده است.
وی در ارتباط با غربالگری معتادان متجاهر هم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷ هزار معتاد متجاهر در کمپ ها غربالگری شده اند که از این تعداد ۱۱ هزار نفر متعلق به  شهرستان ری هستند.

کد خبر 13312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد