۵.۵ میلیارد تومان به مراکز تحت پوشش بهزیستی قزوین پرداخت شده است

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ۳۴۶ مرکز تحت پوشش این سازمان پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین همایش سالانه تجلیل از خیرین مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی شیرخوارگاه حلیمه دوشنبه شب در یکی از مجتمع‌های پذیرایی قزوین برگزار شد.

در این همایش که علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان، نصیری مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی، رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان، علی اصغر عاملیان مدیرعامل مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی و جمعی از نیکوکاران حضور داشتند از خیرینی که در حمایت از کودکان بی سرپرست تلاش می‌کنند تجلیل شد.

علیرضا وارثی در این همایش گفت: پنجمین سال تجلیل از نیکوکاران حوزه بهزیستی در حالی برگزار می‌شود که همچنان شاهد مشارکت خیرین در امور کودکان تحت پوشش این سازمان هستیم.

وی بیان کرد: با کمک خیرین امروز هیچ فرزند بدون سرپرست در بهزیستی استان نداریم و همه در مؤسسه راه فرشتگان آسمانی تحت پوشش قرار دارند و سالانه خدمات ارزشمندی به آنها در حوزه تحصیل، درمان و معیشت به آنها داده می‌شود.

وارثی تصریح کرد: به همت شما خیرین که ایثارگران واقعی هستید امروز شاهدیم که قزوین در ردیف ۱۰ استان‌های پر خطر نیست و در زمینه‌های طلاق، شیوع معلولیت و اعتیاد پرخطر نیست.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ۳۴۶ مرکز تحت پوشش بهزیستی کمک کرده‌ایم و با برون سپاری کارها توانسته‌ایم خدمات مؤثری به افراد تحت پوشش ارائه کنیم.

در ادامه حجت الاسلام قدس از مبلغان دینی گفت: قرآن آموزه‌ها و قصص تأثیرگذار و آموزنده زیادی دارد که می‌تواند موجب نجات انسان‌ها می‌شود.

وی بیان کرد: وقتی در جامعه نیازمندان فراوانی داریم که اگر آنها را فراموش کنیم از لطف الهی عقب می‌مانیم لذا کمک به محرومان و نیازمندان و ایتام یک لطف الهی است که نصیب هر کس نمی‌شود.

حجت الاسلام قدس اظهار داشت: کار خیر فقط کمک مالی نیست و گاهی مشورت دادن، راهنمایی کردن و کمک‌های غیر نقدی هم می‌تواند راهگشا باشد.

این روحانی بیان کرد: خیرین موجب شده‌اند تا فقرا احساس شرمندگی نکنند و با این کار کفاره گناهان بزرگ خود را داده و برکت در مالشان هم بیشتر خواهد شد.

وی گفت: خیرین مجاهد فی سبیل الله هستند که با رفع نیاز محرومان موجب ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه شده‌اند.

در ادامه از خانواده دو تن از خیرین فقید تجلیل شد

کد خبر 13302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد