بازدید رئیس دادگستری،دادستان مرکز استان و مدیرکل بهزیستی گلستان از مرکز ماده ۱۶ترک اعتیاد بهزیستی

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان: در مراسمی صبح امروز همزمان با سومین روز از ایام ا..دهه مبارک فجر هاشمی_رئیس دادگستری ، حجت الاسلام سید حسینی_دادستان مرکز استان به اتفاق دکتر غفاری_مدیرکل بهزیستی استان از مرکز ماده 16 ترک اعتیاد استان گلستان در توسکستان بازدید نمودند و از قسمتهای مختلف این مرکز دیدن کردند.

دراین مراسم دکتر غفاری ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان مسائل و چالشهای موجود و اقدامات بهزیستی استان در زمینه ترک اعتیاد نمود.


مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: درحال حاضر بیش از ۶هزار نفراز بیماران وابسته به مواد مخدر در ۴۱ مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد تحت نظارت بهزیستی استان از خدمات مراقبتی، درمانی و ترک اعتیاد بهرمند میشوند.


وی افزود:بیش از۸هزار نفر از بیماران وابسته به مواد مخدر نیز از ۶۱ مرکز ترک اعتیاد سرپایی درسطح استان ،خدمات دارو و درمانی دریافت میکنند.

ایشان خاطرنشان کرد؛ هم اکنون ۳مرکز سرپناه شبانه (شیلتر) دراستان به معتادین بی سرپناه، متجاهر وکارتن خواب، خدماتی همچون وعده های غذای گرم صبحانه وشام،استحمام ،ارائه بسته های کاهش آسیب ومشاوره روزانه ارائه مینمایند.
 
در ادامه حجت الاسلام سیدحسینی  اظهار کرد: اعتیاد یکی از آسیب های اجتماعی است که بر سایر جرائم تاثیرگذار است

دادستان مرکز استان گلستان ادامه داد: در قانون تشدید مبارزه با مواد مخدر، اعتیاد به عنوان یک بیماری دیده شده که ابتدا باید در مراکز ترک اعتیاد در یک بازده زمانی سه ماه درمان شوند و به این منظور مراکز ماده 16 و مراکز ماده 15 ترک اعتیاد در نظر گرفته شده است.

کد خبر 13294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد