دره شهر/ از افتتاح 22 طرح مسکن و اشتغال تا راه اندازی کیلنیک اجتماعی و کمپ ترک اعتیاد

همزمان با سومین روز گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 22 طرح اشتغالزایی و مسکن مددجویان زیر پوشش بهزیستی دره شهر روز دوشنبه در آیینی در این شهرستان افتتاح شد.

این آیین ها با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی شهرستان دره شهر و مسئولان بهزیستی ایلام برگزار که شامل 15طرح اشتغالزایی و هفت واحد مسکونی مددجویان است.

رییس اداره اشتغال، مشارکتهای مردمی و موسسات خیریه اداره کل بهزیستی ایلام در حاشیه این آیین ها در خصوص این طرح ها گفت: برای احداث واحدهای مسکونی علاوه بر پرداخت کمکهای بلاعوض به مددجویان کلیه هزینه های انشعاب آب، برق، گاز و پروانه ساختمان این منازل بصورت رایگان صادر شده است.

نسرین شهبازی در خصوص 15طرح اشتغالزایی مددجویان نیز توضیح داد: برای اجرای این طرح ها نیز  بین 350 تا 400 میلیون ریال تسهیلات به هر مددجو و به گروه های همیار نیز 150میلیون ریال بصورت کمک بلاعوض پرداخت شده است.

وی این طرح های اشتغالزایی را در زمینه های مختلف دامداری، کشاورزی، کسب و کار، صنعتی، صنایع دستی و غیره برشمرد.

همچنین در ادامه این برنامه ها دو مرکز بهزیستی شامل کلینیک مددکاری اجتماعی  مهر با هدف بازتوانی، اشتغال و توانمندسازی مددجویان زیر پوشش و کمپ ترک اعتیاد با هدف بهبود مصرف کنندگان مواد مخدر با حضور مسئولان شهرستان دره شهر افتتاح و فعالیت خود را آغاز کردند.

پایان/

کد خبر 13262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد