دیدار رئیس شورای شهرستان مهدیشهر با مدیر کل بهزیستی استان سمنان

خدمات بهینه تخصصی در بهزیستی به جامعه هدف و عموم با تعامل و خرد جمعی تقویت می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان  آقای اصیل منش رئیس شورای شهرستان مهدیشهر و هیأت همراه با علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان  و حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دیدار داشتند.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در این دیدار گزارشی از عملکرد و خدمات اداره کل بهزیستی استان سمنان، و فعالیتها و خدمات اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر  ارائه داد.

ایزدپور بیان داشت:اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر در راستای اهداف و فعالیتهای بهزیستی و خدمت به محرومین  خدمات تخصصی را به جامعه هدف و عموم ارائه می کند و خدمات تخصصی بهزیستی به جامعه هدف و عموم باتعامل و خرد جمعی تقویت می شود.

ایزدپور ادامه داد:۶ مرکز تحت نظارت در سه حوزه توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی خدمات تخصصی را ارائه می دهند که در مراکز توانبخشی ۴۵۰ مددجوی تحت حمایت از خدمات حوزه توانبخشی و در حوزه پیشگیری ۳۰ مددجوی از خدمات  نگهداری و حمایتی بهره مند  هستندو همچنین در حوزه اجتماعی ۲۵ مددجو از خدمت سرپایی خدمات تخصصی اجتماعی به آنان ارائه می شود.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان تصریح کرد:از دیگر خدمات تخصصی در حوزه توانبخشی بهره مندی  از خدمات تخصصی توانپزشکی است که تیم تخصصی خدمات را به ۶۵ نفر بصورت شبانه روزی و ۸۰ نفر با استفاده از طرح مراقبین در منزل به افراد تحت پوشش ارائه می دهند.

وی افزود: از دیگر خدمات روزانه خدمات پیشگیری کنترل و ترک اعتیاد بصورت روزانه در کمپ ترک اعتیاد تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر می باشد که هم اکنون ۳۰ نفر از خدمات روزانه در این مرکز بهره مند هستند.

 در این دیدار رئیس شورای شهرستان مهدیشهر آقای اصیل منش رئیس شورای شهرستان و خانم مرادعلیان نایب رئیس شورای شهرستان مهدیشهر ضمن قدردانی از زحمات پرسنل و مدیر کل محترم  و رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر در خصوص تقویت تعاملات و همکار یهای فی مابین با بهزیستی استان سمنان صحبت و اعلام همکاری داشتند.

کد خبر 13253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد