حوزه فرهنگی و اجتماعی هنوز غریب و در حاشیه است

فرماندار شهرستان آوج گفت:حوزه فرهنگی و اجتماعی هنوز در جامعه ما،غریب و در حاشیه است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ، نصرت الله علیرضایی در دومین روز از دهه مبارک فجر و  در مراسم افتتاح ۳ طرح بهزیستی  در شهرهای آوج و آبگرم گفت : حوزه مسائل فرهنگی واجتماعی؛ حوزه ای پیچیده،حساس، مهم و زیر بنایی است اما متاسفانه درجامعه ما همواره غریب و در حاشیه قرار دارد.
وی افزود:حوزه بهزیستی با آسیب پذیرترین اقشار اجتماعی جامعه سروکار دارد؛جمعیت وسیعی که ۱۵ تا ۲۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند اما در سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است.
فرماندار شهرستان آوج تصریح کرد:حوزه بهزیستی و آسیب های اجتماعی نیازمند سرمایه گذاری و فرهنگ سازی است که می تواند سایر حوزه های زندگی اجتماعی را تحت تاثیر قرار بدهد.
علیرضایی افزود:در طول کنتر از یکسال گذشته نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال از سوی وزارت کشور و سازمان امور اجتماعی برای تقویت و تجهیز زیرساخت ها و اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی به شهرستان آوج بعنوان یکی از شهرستان های کمتر توسعه یافته تخصیص یافته است که این حمایت ها در سال آتی بیشتر خواهد شد.

گفتنی است در این برنامه ها،کارگاه خیاطی بهار رحمت در شهر آوج با اشتغال زایی ۶ نفر از بانوان سرپرست خانوار واعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال،کارگاه خیاطی  غزال آبگرم با اشتغال زایی ۱۲ نفر از بانوان سرپرست خانوار واعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال و پایگاه سلامت اجتماعی نوید مهر با اشتغال زایی ۲ نفر  واعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح و راه اندازی شد.
زهرا غلامرضایی معاون توسعه وپیشگیری اداره کل بهزیستی استان،رمضانخانی بخشدار مرکزی،صالحی امام جمعه آبگرم. باقرلو رئیس اداره بهزستی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان و اعضای شوراهای اسلامی آوج و آبگرم در این برنامه های افتتاحی،فرماندار را همراهی می کردند.

کد خبر 13243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد