عصر همدان|برگزاری ۴۱ برنامه و افتتاح ۱۵ طرح در دهه فجر امسال

حمیدرضا الوند گفت: در دهه فجر امسال ۴۱ برنامه و ۱۵ طرح در زمینه مسکن و اشتغال مددجویان توسط بهزیستی همدان برگزار و افتتاح می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۳ واحد مسکن مددجویی تحویل مددجویان تحت پوشش بهزیستی همدان می‌شود.

وی افزود: ۱۲ واحد از این مساکن برای مددجویان خانواده‌های دارای دو عضو معلول و ۱۱ واحد دیگر نیز برای دیگر مددجویان بهزیستی تحویل داده می‌شود.

الوند ادامه داد: مساکن مددجویی بهزیستی استان در شهرستان‌های همدان، ملایر، اسدآباد، کبودراهنگ، نهاوند و رزن با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، انجمن خیرین مسکن‌ساز، بنیاد مستضعفان با تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی به مددجویان تحویل می‌شود.

وی در خصوص ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی استان همدان نیز گفت: برای دهه فجر امسال ۱۴ مورد اشتغال برای مددجویان ایجاد شده و سه نمایشگاه عرضه محصولات مددجویان نیز در زمینه صنایع دستی، فرش دستباف و سفال در کبودراهنگ و همدان برپا می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه ۲۲۰ طرح اشتغال روستایی نیز در این ایام افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح‌ها و هزینه ۹ میلیارد ریالی  برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

الوند در مورد افتتاح دیگر طرح‌های اشتغالزایی در سطح استان بیان کرد: افتتاح کارگاه تولیدی مددجویی به نام تعاونی سپید در شهرستان کبودراهنگ با هزینه ۴۰۰ میلیون ریالی، گشایش کارگاه تولیدی کفش در شهرستان بهار با هزینه ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این ایام است.

وی با اشاره به اینکه چند مرکز غیر دولتی و دو موسسه ارتقای خدمات پیشگیرانه در ایام دهه فجر امسال در همدان افتتاح می‌شود افزود: در دهه فجر امسال ۴۱ برنامه و ۱۵ طرح در زمینه مسکن و اشتغال مددجویان توسط بهزیستی همدان افتتاح می‌شود.

خبرنگار: منیژه فرهانپور

کد خبر 13239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد