شهرستان همدان|برگزاری طرح خانواده مطهر

طرح خانواده مطهر ویژه زنان سرپرست خانوار و دارای سرپرست معلول با حضور مسئول حراست بهزیستی استان، رئیس بهزیستی شهرستان همدان و نیکوکاران همدانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان، رضا افشاری رئیس بهزیستی شهرستان در این مراسم در مورد جایگاه زنان در اسلام گفت: یکی از عالی ترین برنامه های اسلام که این دین را سرآمد تمام ادیان قرار داده است  از بین بردن تمام بی عدالتی ها نسبت به زن بوده است.

وی  افزود: همانطور که اسلام بنیان برتری طلبی های قومی، نژادی، جنسی و مالی را ویران نمود، تمام انسان ها از مرد و زن، غنی و فقیر، عرب و عجم، سیاه و سفید، و زشت و زیبا را در یک صف قرار داد.

افشاری گفت این دین آسمانی تنها ملاک برتری را تقوا، ارزش های معنوی و فضائل اخلاقی دانسته است.

در این مراسم لوح سپاس و هدایای بانوان سرپرست خانوار و دارای سرپرست معلول و همچنین لوح تقدیر و جوایز افراد موفق تحت پوشش موسسه خیریه ترنم محبت توسط فرزند شهید مدافع حرم مجید صانعی اهدا شد.

گفتنی است این برنامه  فرهنگی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت امور فرهنگی و دفترخانواده و زنان بهزیستی شهرستان همدان  و همیاری موسسه خیریه ترنم محبت تدارک دیده شده بود.

متن لوح سپاس اهدایی از سوی رئیس بهزیستی شهرستان همدان به این شرح است:

ما اسئلکم علیه من اجر‍‍ الا المودة فی القربی

آیه شریفه 23 سوره  شورا

بانوی گرامی:

حضرت زهرا (س) والاترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می باشد و تعالیم ایشان بهترین الگوی مطلوب زنان است، بانوان این مرز و بوم که در مکتب آن حضرت پرورش یافته اند، بلند پروازان قله های رفیع ایمان و معرفت اند و زیباترین شکوفه های درخت انسانیت را تجلی بخشیده و به بار نشاندند. در تکریم و تجلیل پیروان صدیق آن حضرت، حضورتان را در ضیافت «طرح خانواده مطهر» گرامی داشته و ایام الله دهه مبارک فجر را به سرکار علیه و خانواده گرامی شما تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزونتان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)  از درگاه حضرت سبحان مسالت می نمایم.

کد خبر 13236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد