افتتاح ساختمان جدید مرکز اقامتی میان مدت آرامش رویدر

در دومین روز از ایام الله گرامیداشت دهه فجر ، آیین افتتاح ساختمان جدید مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد آرامش رویدر با حضور مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، فرماندار شهرستان بندرخمیر و روسای دستگاه های اجرائی شهرستان و بخش رویدر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ غلامحسین رنجبر در آیین افتتاح مرکز اقامتی آرامش رویدر گفت : این مرکز با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال از محل کمک های خیرین و مشارکت های مردمی احداث گردیده است.

 مدیرکل بهزیستی هرمزگان تعداد مراکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد شهرستان بندرخمیر را 2 مرکز عنوان کرد و افزود :مجموع ظرفیت پذیرش این دو مرکز ۹۰ نفر است.

 وی ادامه داد : برای کمک به درمان معتادینی که هزینه درمان ندارند کمک هایی در قالب یاری برگ به مرکز داده می شود.

همچنین برای افراد بهبودیافته تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی داده می شود که خوشبختانه امسال این مرکز تعداد قابل توجهی از اعتبارات را جذب نموده است.

فرماندار بندر خمیر نیز ضمن تقدیر از خدمات گسترده و ارزشمند بهزیستی در خدمت رسانی به جامعه هدف و تلاش درجهت کاهش آسیب های اجتماعی و درمان اعتیاد ، وجود چنین مراکزی راهکاری موثر در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه و ایجاد انگیزه برای افراد برای درمان اعتیاد است

کد خبر 13224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد