در رسانه/ رسانه‌های ایلام برای جذب کمک‌های خیرین به مدد بهزیستی بیایند

ایلام - ایرنا - مدیرکل بهزیستی ایلام برای احیای فرهنگ کار خیر و جذب و مشارکت مردم در خدمات‌دهی به مددجویان زیر پوشش این سازمان از رسانه‌ها درخواست همکاری بیشتر کرد.

زهرا همتی روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا مرکز ایلام افزود: اگرچه سالانه اعتبارهایی صرف خدمات‌دهی به مددجویان زیر پوشش می‌شود ولی با توجه به گستردگی مشکلات مددجویان و از طرفی شمار بالای جمعیت این افراد، خدمات‌دهی مطلوب‌تر و گسترده‌تر به جامعه هدف نیازمند مشارکت افراد خیر است.

وی ادامه داد: رسانه‌های مختلف گروهی با توجه به نقشی که در زمینه فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی جامعه دارند بدون شک برای احیای فرهنگ مشارکت و تشویق مردم برای انجام کارهای خیر و حمایت از نیازمندان تاثیر مهمی خواهند داشت.

مدیرکل بهزیستی ایلام اظهار کرد: رسانه‌های مختلف گروهی اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، مطبوعات، پایگاه‌های خبری اینترنتی و ... با انعکاس نیازهای مددجویان دستگاه‌های حمایتی نقشی مددکارانه در حمایت از نیازمندان، تسریع روند مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی آنها دارند.

همتی با قدردانی از خدمات رسانه‌های مختلف گروهی استان بویژه ایرنا مرکز ایلام در انعکاس خدمات و فعالیت‌های این سازمان، از جامعه خبرنگاران و اهالی قلم استان به عنوان نمایندگان افکار عمومی جامعه خواست: با اطلاع‌رسانی برای احیا و توسعه فرهنگ مشارکت یاری‌گر سازمان بهزیستی باشند.

در این دیدار معصومه امیدی، رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام نیز از آمادگی این رسانه برای پوشش فعالیت‌های بهزیستی و همچنین تولید و انتشار محصولات خبری برای جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم به نیازمندان و مددجویان دستگاه‌های حمایتی خبر داد.

کد خبر 13220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد