بازدید مدیر کل بهزیستی ایلام از خبرگزاری ایرنا

همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی مدیر کل بهزیستی استان ایلام از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز ایلام بازدید و با رییس و خبرنگاران این مجموعه گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام، مدیر کل بهزیستی ایلام در این دیدار برای احیا فرهنگ کار خیر و جذب و مشارکت مردم در خدمات دهی به مددجویان زیر پوشش این سازمان درخواست همکاری بیشتر از رسانه ها کرد.

زهرا همتی اگرچه سالانه اعتبارهای کلانی صرف خدمات دهی به مددجویان زیر پوشش می شود ولی با توجه به گستردگی مشکلات مددجویان و از طرفی شمار بالای جمعیت این افراد، خدمات دهی مطلوبتر و گسترده تر به جامعه هدف نیازمند مشارکت افراد خیر است.

وی ادامه داد: رسانه های مختلف گروهی با توجه به نقشی که در زمینه فرهنگ سازی و آگاهی بخشی جامعه دارند بدون شک برای احیا فرهنگ مشارکت و تشویق مردم برای انجام کارهای خیر و حمایت از نیازمندان تاثیر مهمی خواهند داشت.

مدیر کل بهزیستی ایلام  اظهار کرد: رسانه های مختلف گروهی اعم از صدا و سیما، مطبوعات، پایگاه های خبری اینترنتی و غیره با انعکاس نیازهای مددجویان دستگاه های حمایتی نقشی مددکارانه در حمایت از نیازمندان، تسریع روند مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی آنها دارند.

وی با تقدیر از خدمات رسانه های مختلف گروهی استان بویژه ایرنا مرکز ایلام در انعکاس خدمات و  فعالیتهای این سازمان،از جامعه خبرنگاران و اهالی قلم استان به عنوان نمایندگان افکار عمومی جامعه خواست با اطلاع رسانی برای احیا و توسعه فرهنگ مشارکت  یاریگر سازمان بهزیستی باشند.

در این دیدار معصومه امیدی، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام نیز از آمادگی این رسانه برای پوشش فعالیتهای بهزیستی و همچنین تولید و انتشار محصولات خبری برای جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم به  نیازمندان و مددجویان دستگاه های حمایتی خبر داد.

کد خبر 13197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد