محبت و صمیمیت بین زوجین موجب تحکیم زندگی است

امام جمعه کرمانشاه گفت: اگرچه مشکلات معیشتی مردم قابل انکار نیست، اما مسئولان باید بیشتر همت کنند تا دختران و پسران در جامعه سامان بگیرند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز ۱۲ بهمن در مراسم اهدای ۴۱۰ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه با تشکر از استاندار و مدیرکل بهزیستی استان در برگزاری چنین برنامه های خیرخواهانه ای، اظهار داشت: زوجین جوان باید بدانند آنچه که زندگی آنها را محکم می کند محبت و صمیمیت است.

وی یک دلی، یک رنگی و درکنارهم بودن زوجین را مهمترین اصل مدیریت زندگی عنوان کرد و گفت: نباید دلبسته مهریه های سنگین و زندگی تجملی بود،چراکه این موارد نمی تواند تضمین کننده خوشبختی باشد.

آیت الله علما خاطر نشان کرد: از خداوند طلب کنیم که توفیق داشته باشیم، همیشه در کارهای خیر پیش‌قدم باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: اگرچه مشکلات معیشتی مردم قابل انکار نیست، اما مسئولان باید بیشتر همت کنند تا دختران و پسران در جامعه سامان بگیرند.

آیت الله علما با بیان اینکه خدمت به مردم باید در اولویت کارهای مسئولین باشد،گفت: همانطور که امام خود را خدمتگزار به مردم معرفی می‌کرد این روحیه باید در همه مسئولین حفظ شود.

کد خبر 13176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد