تحویل و بازسازی 3963 واحد مسکونی به مددجویان زلزله زده بهزیستی استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: یکی از کارهای قابل تقدیر بهزیستی تحویل و بازسازی 3963 واحد مسکونی مددجویان زلزله زده بود که جهت تکمیل این تعداد واحد بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در مراسم اهدای ۴۱۰ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل، اظهار داشت: از دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه که مدیری شجاع، متدین و با تدبیر و از خانواده شهدای گرانقدر است بمنظور رسیدگی به امورات مددجویان تحت پوشش بهزیستی تشکر می کنم.

وی در ادامه ضمن تشکر از حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، گفت: آیت الله علما عامل وحدت در استان هستند.

 مهندس بازوند همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار بزرگ اسلام شهید قاسم سلیمانی، بیان داشت: ایشان الگویی ارزشمند برای ما و قهرمانی ملی و اسوه مقاومت در جهان اسلام هستند.

بازوند در مراسم اهداء جهیزیه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی گفت:در اجرای چنین برنامه‌هایی علاوه بر دستگاه های مرتبط و بر گزار کننده ،همیشه خیرین عزیزی نیز هستند که همواره می‌خواهند گمنام باشند و نامی از آنها جایی برده نشود.

استاندار کرمانشاه یادآوری کرد: امروز برای چندمین بار است که مراسم اهدای جهیزیه به مددجویان برگزار می شود، در مرحله اول ۱۶۰ سری با مشارکت بهزیستی و قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در غرب، مرحله دوم ۱۱۷ سری با مشارکت استانداری و امروز نیز در مرحله ۴۱۰ سری دیگر جهیزیه به مددجویان بهزیستی اهداء شد.

این مسئول در پایان از فعالیت های و اقدامات بهزیستی استان در تامین نیازهای مددجویان قدردانی کرد وافزود: یکی از کارهای قابل تقدیر بهزیستی تحویل و بازسازی 3963 واحد مسکونی مددجویان زلزله زده بود که جهت تکمیل این تعداد واحد بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.

کد خبر 13175

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد